Jump to content


Photo

posters in de skin openpli 9


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 fransje

  • Senior Member
  • 41 posts

0
Neutral

Posted 26 May 2024 - 21:09

Hoi ik ben bezig geweest met posters in de skin ,in de zenderlijst en bij de pvr opnames maar helaas lukt het niet .

Heeft iemand hier ervaring mee. :wacko:



Re: posters in de skin openpli 9 #2 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,598 posts

+694
Excellent

Posted 26 May 2024 - 21:14

Waarom zou je dat willen dat er iets op het internet iets aan het zoeken is op text de boel vertraagt e.d.

Edited by littlesat, 26 May 2024 - 21:15.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: posters in de skin openpli 9 #3 fransje

  • Senior Member
  • 41 posts

0
Neutral

Posted 26 May 2024 - 21:31

Ik denk dat de vertraging nog mee zal vallen .ik in het verleden openvti gehad en daar had ik ook een skin met posters er in en dat ging goed vandaar .

 

Hier op de site van skins hebben ze er ook over .

 

https://forums.openp...s-with-posters/



Re: posters in de skin openpli 9 #4 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,598 posts

+694
Excellent

Posted 26 May 2024 - 22:05

Je hebt altijd internet nodig en er moet in ieder geval door een renderer iets opgepikt worden eventueel gecached en dan moet er ook nog een plekje in de skin gevonden worden voor een plaatje die relatief in oppervlakte groot is en niet echt info toevoegt het is een gadget en er zijn blijkbaar als skins beschikbaar waar het gewoon al in zit. Maar persoonlijk gezien hoeft mijn box die voor tv kijken bedoeld is geen weer wolkjes en temperaturen en ook poosters te laten zien.
Je zou het wel zelf uit die voorbeeld skin kunnen halen maar buiten dat gedoe met in de skin iets veranderen moet er ook een renderer of converter meekomen anders werkt dat niet.
Die zorgt voor het downloaden/cachen en uiteindelijk het zichtbaar maken…

Edited by littlesat, 26 May 2024 - 22:09.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: posters in de skin openpli 9 #5 tonskidutch

  • Senior Member
  • 124 posts

+1
Neutral

Posted 28 May 2024 - 10:50

Er zijn natuurlijk heel wat websites die de "covers" van een film aanleveren alsook de film titel, omschrijving, acteurs etc. een en ander gratis.

 

Ik heb dat met VTI al eens getest, in Duitsland toen ik er woonde en dat gaat vliegensvlug.

VTI Kiosk of TMDB en AEL plugin. RSS feed extentions werkte allemaal.

De internetsnelheid is zelfs bij het laden van je filmlijst zo snel dat je er nagenoeg geen seconden op hoeft te wachten.

 

Echter als je dus in het buurland zit in te laden van die Duitse sources, kan het zijn dat je wegens geolocatie ergo geoblocking geen gegevens kan inladen/inlezen.

De skins en skinparts moeten wel aangepast zijn en dat zie je bijvoorbeeld aan de ARD&ZDF mediathek die ook in OpenPli9.0 werkt met een "cover".

 

je zult, als je gaat skinnen, veel tijd kwijt zijn maar het kan ook voldoening leveren voor de hobbyist. En dat is afhankelijk van de standaard skin als basis of een zelfgemaakte skin.


koude thee is lekkerder dan koude koffie

Re: posters in de skin openpli 9 #6 fransje

  • Senior Member
  • 41 posts

0
Neutral

Posted 28 May 2024 - 18:36

tonskiduch bedankt leuke info.

 

Heb zelf jaren VTI getest mooi software maar jammer dat het niet meer wordt geüpdate . nu al aantal jaren openpli in gebruik top.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users