Oh I see, it used to work in the RC though, having both selected. But thanks, I removed the Bouquet and now it worked. ^-^
- Forums
- → Viewing Profile: Posts: Yuuki
ATTENTION !!!
Due to a database corruption issue, we were forced to restore last-nights backup. This means all posts of Saterday Febuary 17th have been lost.Community Stats
- Group Senior Member
- Active Posts 60 ( per day)
- Profile Views 1,219
- Age 31 years old
- Birthday February 19, 1993
-
Gender
Not Telling
Contact Information
User Tools
Friends
Yuuki hasn't added any friends yet.
Latest Visitors
Posts I've Made
In Topic: AutoTimer broken
21 March 2020 - 16:31
In Topic: VU+ Duo 4K Freeze
13 May 2019 - 15:45
Ja, en ja, heb ze ingesteld op 5555, toch raar dat Ziggo zegt dat ik 4444 moet gebruiken.
In Topic: VU+ Duo 4K Freeze
13 May 2019 - 13:52
Ik heb 2 kaarten, maar dit gaat wel redelijk off-topic.
In Topic: VU+ Duo 4K Freeze
13 May 2019 - 09:49
Ik zou eens proberen een kabelscan te doen op 164mHz, symbolrate 6900, networkid 5555
0 kanalen gevonden.
Krijg deze instellingen te zien als ik op de Ziggo site mijn postcode intyp:
Kabel TV zijn de vrije kanalen, behalve NPO 1,2 en 3 heb je niets in HD. Dus met 4444 heb je geen RTL7 HD, met 5555 wel. Stel de tuners eens in op 5555 i.p.v. 4444.
Als je de screenshot zag eerder had ik wel degelijk RTL 7 HD dus ergens klopt er iets niet? En waarom zegt Ziggo dat ik 4444 moet gebruiken?
In Topic: VU+ Duo 4K Freeze
12 May 2019 - 11:16
Ik zou eens proberen een kabelscan te doen op 164mHz, symbolrate 6900, networkid 5555
0 kanalen gevonden.
Krijg deze instellingen te zien als ik op de Ziggo site mijn postcode intyp:
- Forums
- → Viewing Profile: Posts: Yuuki