Jump to content


umtauscher

Member Since 11 Oct 2011
Offline Last Active 21 Dec 2023 20:45
-----

Topics I've Started

Timeshift warning when switching off

21 December 2023 - 08:56

Hi,

 

I have been using Openpli with my Vu+ boxes forever now.

After updating to 9 I am experiencing an odd phenomenon.

 

When trying to switch off, Openpli warns about being in timeshift. That never happened before. This most certainly is a bug, because when I want to switch off who cares about timeshift?

 

So I tried going back to 8.3 but the problem persists. So maybe its a special setting that is causing this or its a bug introduced short before my switch.

Can anybody help please, my switch off macros naturally stopped working and the box stays on during the night.

TIA

Wilhelm


Grafischer MultiEPG Beschreibung fehlt

19 March 2023 - 21:18

Hallo,

 

ich benutze OpenPLi schon seit Jahren und bin sehr zufrieden damit. Danke erstmal dafür.

Zur Zeit auf 8.3. Ich habe ein Problem mir dem grafischen MultiEPG. Seit einiger Zeit bekomme ich in der Sendungsübersicht keinen Sendungsinhalt mehr angezeigt. Es wir im Inhaltsfeld nur der Sendungstitel angezeigt.

Das passiert auf der Vu+ Duo2.

Auf der Vuplus Uno 4K, die ich auch mit der gleichen Version benutze ist alles wie gewohnt.

Ich habe schon stundenlang nach Unterschieden in den Einstellungen gesucht, aber nichts gefunden.

 

Gibt es irgendeine Erklärung dafür?

Bin für jede Idee dankbar.

Schöne Grüße