Jump to content


pionier48

Member Since 3 Dec 2011
Offline Last Active Today, 10:13
-----

Posts I've Made

In Topic: 6.1 Release is publiek

9 January 2018 - 18:08

Ga het opnieuw proberen, heb namelijk de backup teruggezet.
Box zat helemaal vast na de mislukte update naar 6.1.


Ook hiervoor geldt dat ik graag de ipkgupgrade.log file ontvangen had. Jammer dan je het al een tweede keer gedaan hebt, daarmee is de eerste overschreven.


In Topic: 6.1 Release is publiek

9 January 2018 - 17:41

Edision OS Mega, update via Openpli 6.0 software geprobeerd. Geeft aan 360 nieuwe pakketten.
Herstart geeft aan Openpli 6.0 (geen probleem).

Opnieuw een update uitgevoerd, geeft aan 319 pakketten.
Herstart en blijft hangen op OpenAtv splashscreen, box wordt standaard uitgeleverd met OpenAtv.
Kan natuurlijk flashen met autoinstall.

Maar ben toch benieuwd wat het probleem kan zijn.

In Topic: Kabelscan werkt niet goed

8 April 2017 - 15:50

Uit een mail van Ziggo van 9 maart:

Bovenop de grasspriet bij het winnende doelpunt. De glitters kunnen tellen op de galajurken van tv-sterren. Vanaf donderdag 6 april kijk je meer zenders uit je Extra Zenderpakket alleen nog in haarscherpe HD-kwaliteit. Hiervoor heb je wel een geschikte mediabox nodig.

Nieuwe mediabox nodig?
Met een te oude mediabox kun je vanaf bovenstaande datum sommige zenders uit je Extra Zenderpakket niet meer kijken. Daarom vervangen we hem graag door een nieuwe mediabox. Deze krijg je in bruikleen. De installatie? Die doe je eenvoudig zelf, maar heb je hulp nodig dan helpen we je natuurlijk. Gratis.

Doe snel de check
Doe de check. Heb je een mediabox in huis die te oud is? Laat het ons binnen 2 weken na ontvangst van deze e‑mail weten. Dan zorgen wij op tijd voor vervanging.


Zap naar kanaal 800. Doe dit op iedere mediabox in huis.

Zie je een oranje scherm met ons Ziggo logo? Fijn. De mediabox is geschikt, je blijft ongestoord naar alle zenders kijken. Je hoeft niets meer te doen.

Zie je niets op kanaal 800? Dan heb je een nieuwe mediabox nodig. Kies eenvoudig de oplossing die bij je past.

Kan dit een oorzaak zijn, heeft Ziggo wijzigingen aangebracht?