Bas, als Oscam de PLL van de internal reader goed (lees beter dan voorheen) aan kan sturen is het voor een external reader straks ook een fluitje van een cent om die tot een goede "aansluiting" te brengen en/of te configureren vanuit Oscam !
Trouwens, waarom gebruik je toch Oscam als er zo'n negatief en/of negatief probleem aankleeft ?
Mijn advies, gebruik iets anders en negeer deze topic s.v.p.
Op deze wijze toon je weinig respect voor @theparasol die zich 100% inzet voor het verbeteren aan Oscam.
Pardon, ik gebruik OScam als enige softcam op alle ontvangers en clients.
Het werkt als een speer.
Het enige wat ik niet snap is deze onzin over Cooldown en MHz.....
Tot hiertoe is Parasol enkel aan het zorgen voor onstabiel beeld en ellende.
Pak een Stable versie en zet 369 / 369 en je gaat een perfect stabiel beeld hebben op al je zenders met een goede oscam.dvbapi in request mode 0.
Ben ik dan negatief?
Ik draai al maanden stabiel op TVV en CDNL met de stable versie van OScam in OpenPli, 1.10RC versie....de nieuwe versies zijn rommel versies.
En als ik Parasol volg over de laatste maanden is hij enkel bezig de boel in het honderd te laten lopen.
Maanden is hij aan het kloten geweest over cool-down....en alles en iedereen haperden...
Nu is hij aan het kloten op kaartlezers die al maanden stabiel zijn op 369/369....waarom dan veranderen?
Lagere ECM tijden? Waarom??? Met 369 / 369 is het rond de 300~320Ms....je kan maar 4 ECM's per 10 sec afgeven....dus wat maakt die paar msec uit?
De rest komt toch uit cache.
Het enige wat ik kan bedenken is dat Parasol voor Canaal Digitaal werkt en met opzet OScam aan het verkoten is, want al maanden is hij met veel lawaai onzin aan het verkopen.
Probeer eens een stable....en zet de kaart op 369 / 369, en vertel me dan dat het niet werkt met request mode 0 en een goede oscam.dvbapi
Parasol zoekt telkens iets nieuws in wat geen probleem is....sorry het is ofwel een enorme oen danwel iemand die voor M7 werkt.