Staat er wel degelijk in.1 ) oscam versie die gebruikt is
Er hoeft niks uit, want er zit niks illegaals in. Client shared indoors van kaart op server, dat is alles. Ik zie totaal het nut niet van zo'n complete log, maar okee, hij komt er bij.2) volledige log af start up oscam (je moet dan wel informatie aangaande ip en of wat niet voor de hele wereld is eruit verwijderen)
Als je naar de code kijkt, dan zie je dat dat geen invloed kan hebben. Het is geen code tussen #ifdef... Er staat duidelijk genoeg dat het in de dvbapi module zit.5) gebruikte compiler (gcc versie) is ook gewenst met de opties die je hebt enabled of disabled.
Nog maar weer eens een keertje (vierde keer?), dat is het probleem niet. De nagra pid wordt geselecteerd, deze config is GOED. Alleen verderop wordt alsnog ZOMAAR de verkeerde pid genomen, zonder dat enige dvbapi statement daar invloed op heeft.Ik heb je log bekeken, Wat ik zie is dat je geen I: voor de seca2 ecm pid hebt gebruikt.
Ik wil het voor de vorm nog wel even proberen met een expliciete I statement voor Ned 1 HD, net als ik die voor Ned 1 SD heb. Stel dat dat zou uitmaken, dan is dat stukje code nog steeds krom! Het lijkt iets te maken te hebben met het delen van de ecmpid/scrambling tussen meerdere opnames met dezelfde caid/provid, maar in deze context kan dat dus helemaal niet. Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het juist niks uitmaakt.
En als ik nou zeg dat ik het ook geprobeerd heb terwijl de server ook (alleen) Ned 1 HD op had en die wel beeld geeft, geloof je me dan?Verder met zo'n log en toch zwart scherm , is nu net dezelfde als decoding van een card in antishare mode.
De log met seca2 pid disabled moet er zo uit zien
2012/01/27 16:27:43 2BFC3440 c dvbapi: set filter pid: 070eDie heb ik ook. Maar bij mij volgt daarna nog een set filter pid naar het onjuiste pid, als gevolg van die regel code...