Jump to content


Photo

Partnerbox werkt niet

Enigma2

  • This topic is locked This topic is locked
35 replies to this topic

Re: Partnerbox werkt niet #21 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 11 September 2011 - 10:18

Graag serieuze input ipv moddergooien.

Hmm, duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt.
Lees nog maar eens rustig na wat hierboven is gemeld in plaats van zo tekeer te gaan: dat is allemaal duidelijk en serieus, er komt geen spatje modder aan te pas.
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Partnerbox werkt niet #22 delagroov

  • Senior Member
  • 1,579 posts

+21
Neutral

Posted 11 September 2011 - 10:35

Fijn dat mn vraag om hulp nu al wordt ingeschaald als zeuren/modder gooien en nog meer van niet ter zake doende reacties.

Ik vraag om hulp niet om lullige arrogante reacties. Zo wordt mijn topic een hele andere wending gegeven en van een waardeloos niveau.

Ik meld een proleem en vraag hulp, hoe dit werkend te krijgen.

Mij vergaat de zin op deze wijze.....om uberhaupt nog iets temelden en hulp voor te vragen.

Vu+ Solo2 / Atemio Nemesis / Et9000 / TM Twin / Spark2

Astra 1/2/3 en HB / Harmony Touch, & 600
https://github.com/d...in-PLi-Full-HD-Night


Re: Partnerbox werkt niet #23 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 11 September 2011 - 10:47

@ Marcel:
het begint me te dagen.
Telkenmale als wordt aangegeven dat er iets in PLi niet werkt dat in ViX wel werkt/is opgelost, krijg je dit soort rode-lap reacties. Net zoals twee dagen geleden, toen ViX waarschuwde dat het LAN-probleem zou gaan optreden (en ook de oplossing aanwees) dat bericht rücksichtlos werd verwijderd, waarna een ieder inderdaad zonder LAN kwam te zitten en "PLi naar de oplossing aan het zoeken was"........

Maar nogmaals: Pieter heeft nu toch wel heel duidelijk aangegeven geen "er werkt iets niet" meldingen op het forum te willen zien.
Overigens: wat dan nog de betekenis is van publieke beta's ontgaat me, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Partnerbox werkt niet #24 pieterg

  • PLi® Core member
  • 32,766 posts

+245
Excellent

Posted 11 September 2011 - 11:05

Publieke betas zijn uitsluitend bedoeld voor mensen die op een volwassen manier problemen melden, en constructief informatie aandragen aan degenen die proberen het probleem te vinden en te fixen.


Re: Partnerbox werkt niet #25 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 11 September 2011 - 11:12

Publieke betas zijn uitsluitend bedoeld voor mensen die op een volwassen manier problemen melden, en constructief informatie aandragen aan degenen die proberen het probleem te vinden en te fixen.

Ik weet niet wat je nu bezielt, maar je haalt momenteel het niveau van het forum behoorlijk naar beneden. Met opzet?
Geef nu eens op een volwassen manier antwoord op de gestelde vragen, wellicht kom je dan wat verder met foutzoeken. En wellicht kan je een gerichte vraag stellen, in plaats van je zo negatief op te stellen en met onzinopmerkingen aan te komen?

En geef nu eens op een volwassen manier aan wat je niet bevalt aan de probleemmelding van TS? En wat hij of ik nu precies fout hebben gedaan in jouw ogen? En wat je nog meer uitgezocht wilt hebben (voor zover wij daaraan iets kunnen bijdragen)?
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Partnerbox werkt niet #26 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,411 posts

+395
Excellent

Posted 11 September 2011 - 11:22

@ all,

Mij lijkt het een prima plan als het niet technische deel van deze 'discussie' per PM gevoerd gaat worden.

En voor wat betreft het verwijderen van de boodschap van Andy. Dat is door ondergetekende gedaan en ik heb Andy een nette PM gestuurd met de motivatie zoals jij ongetwijfeld zult weten. In het Engelse topic heb ik de boodschap dan ook laten staan.

Dus graag verder on topic.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Partnerbox werkt niet #27 ims

  • PLi® Core member
  • 13,625 posts

+212
Excellent

Posted 11 September 2011 - 11:36

If i can here in my czenglish :-) For me is very difficult read some in NL with translator. As i known, problem is there in streaming from partner box.

I dont know if streaming stream via Partnerbox can work with E1 box (i have not next E2 box) - when i try some newer PartnerboxPlugin (there was added next debug message), there i get always:

wrong response: "200 OK" expected.
3 --- 400
Cannot open source stream: http://192.168.1.107:31344

attached is this version => delagrov can debug, what response will get
Kdo nic nedělá, nic nezkazí!

Re: Partnerbox werkt niet #28 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 11 September 2011 - 11:54

@ all,
Mij lijkt het een prima plan als het niet technische deel van deze 'discussie' per PM gevoerd gaat worden....

Slecht plan: Pieter geeft hier publiekelijk duidelijk aan dat hij niet gediend is van het melden van problemen (en daarnaast gaat hij wat uit zijn dak: dat past hier inderdaad niet). Het lijkt me dat we allemaal moeten weten of dat een PLi-wijd gedragen standpunt is, want hij gaat daar verder niet op in.
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Partnerbox werkt niet #29 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,334 posts

+691
Excellent

Posted 11 September 2011 - 11:58

Pieter wilt wel meldingen van problemen, maar dan op een volwassen opbouwende manier en niet een moeten opdringerige manier!!! Denk je dat dit de manier is???

Het is de toon die de muziek maakt....

Re: Partnerbox werkt niet #30 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 11 September 2011 - 12:21

...Het is de toon die de muziek maakt....

Precies! Goed gezegd!
Lees de opmerkingen van Pieter nog eens door en zie hoeveel valse noten hij maakt. En waarom?

Ik begrijp werkelijk niet waar al dit gezeur voor nodig is:
er wordt door meerdere gebruikers een identieke melding gemaakt van problemen met een applicatie. Bij gebrek aan respons wordt die melding een keer herhaald. En vervolgens? Alleen maar bizarre opmerkingen van de zijde van Pieter. Over muziek gesproken.

Maar een fatsoenlijk antwoord op gestelde vragen, en een specifieke vraag iets te onderzoeken? Ik heb die niet gezien.
Alleen maar geouweneel eromheen. En dat moet volwassen zijn?
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Partnerbox werkt niet #31 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,334 posts

+691
Excellent

Posted 11 September 2011 - 12:32

Lees dan ook eens goed wat jezelf doet met je rode lap en het verkeerde been .... Sorry!!!

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!

Re: Partnerbox werkt niet #32 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,334 posts

+691
Excellent

Posted 11 September 2011 - 12:39

Nu maar constructief verder gaan lijkt me... Daarom begin ik ff met een samenvatting...

Het blijkt dat partnerbox niet overal werkt, zoals in dit draadje gemeld echter...

Het is ook duidelijk dat partnerbox bij pieter werkt - deze heeft het getst... (Ik gebruik hem zelf niet... dus ik weet het niet,..)

Maar wat werkt er nu eigenlijk niet aan parnerbox??? Daar vroeg Pieterg om.

Ik weet wel dat er op de box hiervoor het webinterface moet staan, want zonder webinterface werkt het inderdaad niet. Voor de VU en ET boxen heb je hiervoor webinterface-old wat je apart moet instaleren. Dit alles door dat licentie gedoe,

Re: Partnerbox werkt niet #33 Henksat

  • Senior Member
  • 14,843 posts

+50
Good

Posted 11 September 2011 - 12:40

VU+ NL, jouw irritatie wordt veroorzaakt door oud zeer. Ik wil je vriendelijk verzoeken niet meer negatief te reageren want de maat is wat mij betreft vol.
Bij zo door blijven gaan zijn de gevolgen voor jezelf.

Re: Partnerbox werkt niet #34 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 11 September 2011 - 12:51

VU+ NL, jouw irritatie wordt veroorzaakt door oud zeer.

Nee hoor, door gewoon objectief te lezen wat er in deze draad staat. Of bedoel je oud zeer bij jou?
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Partnerbox werkt niet #35 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 11 September 2011 - 12:52

Maar wat werkt er nu eigenlijk niet aan parnerbox??? Daar vroeg Pieterg om.

Zie de openingspost.
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Partnerbox werkt niet #36 Henksat

  • Senior Member
  • 14,843 posts

+50
Good

Posted 11 September 2011 - 12:57

Dit topic gaat op slot, helaas voor de topicstarter maar ik verzoek deze een nieuw draadje te starten.

VU+ NL is zojuist permanent gebanned op ons forum. In dit draadje is te lezen wat daar de aanleiding voor is geweest, maar dit was lang niet alles.
Ik ga niet herhalen wat er de afgelopen maanden allemaal is gebeurt tussen VU+ NL en het PLi team, maar hij is niet langer welkom op ons forum.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users