Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update!
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #581
Posted 10 March 2012 - 10:14
Dan zijn we weer terug bij de HDD - en als dat zo is, dan is het geen PLi, Vix, VTi probleem maar VU probleem.
Fff voor de grap.... Hoe draait het dan zonder HDD????
WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #582
Posted 10 March 2012 - 10:44
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #583
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #584
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #585
Posted 10 March 2012 - 11:22
@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #586
Posted 10 March 2012 - 11:40
Ik hoop maar dat ze bij VU ervan op de hoogte zijn en er ook iets aan gaan doen, maar als de OI geen problemen vertoond schat ik de prioriteit niet heel hoog in.
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #587
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #588
Posted 10 March 2012 - 12:38
Het enige wat we hier (nog steeds) kunnen doen is inventariseren waarom sommige mensen er zoveel meer last van hebben dan anderen en proberen te achterhalen onder welke condities e.e.a. het best blijft draaien...
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #589
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #590
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #591
Posted 10 March 2012 - 15:44
http://www.vuplus-su...htuser=0&page=1
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #592
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #593
Posted 10 March 2012 - 16:42
Dan ga je bijna denken dat het een hardware-issue is...Maar ook niet alle duo's, heb hier nooit problemen en wordt intensief gebruikt
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #594
Posted 10 March 2012 - 17:10
zoals die hier beschreven ,worden ,en ik installeer regelmatig nieuwe vu duo,s nieuw uit doos met de laatste pli image erop.
maar bij alle vu duo,s zet ik er een samsung 2 tb hdd in model:HD 204 UI R54/32M
en toch draaien ze stabiel. dus misschien heb het dan toch wel iets met de hdd te maken.
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #595
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #596
Posted 10 March 2012 - 18:59
Wellicht een idee om eens te screenen of idd mainboard revision een rol speelt.
@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #597
Posted 10 March 2012 - 19:23
Dolf
Edited by doddema, 10 March 2012 - 19:24.
Dreambox 7025+ met temperatuur geregelde koeling, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart.
VU+DUO met openPLI CCcam.
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #598
Posted 10 March 2012 - 20:05
Edited by Erik Slagter, 10 March 2012 - 20:05.
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #599
Posted 10 March 2012 - 20:06
Hier exact hetzelfde, soms midden in de nacht vastgelopen volgens de klok, niets doet het dan meer, alleen het ledje van de AB knippert bij het indrukken van een toets maar doet verder niets...maar loopt ook om enkele dagen vast als hij in standby staat. Ik kan het zien aan de klok en datum, die loopt niet door. Hebben anderen dit ook? De klok zit toch in de frontprocesor? Maar het ledje van AB in het front knippert wel als de Duo is vast gelopen. Die zit toch ook in de frontprocesor.
Re: Vastlopers van VU Duo + sinds kernel en software update! #600
Posted 10 March 2012 - 20:10
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users