Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #41
Posted 28 October 2012 - 15:42
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #42
Posted 28 October 2012 - 15:45
- QI
- Horizon
- The Sky At Night
- The Bill
- documentaires die iets dieper gaan dan "Quest" niveau.
En daarnaast natuurlijk óók heel veel pulp, dat ben ik met je eens. Maar er zit tenminste ook nog wel eens wat tussen wat wel interessant is.
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #43
Posted 28 October 2012 - 19:13
Je hebt overal wel zenders voor, alleen docu, series, oude series, pulp, syfy, drama, comedy etc en nog veel meer
Niet te praten over de film kanalen (in aantallen) en ook de films zijn vaker nieuwer als bij ons.
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #44
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #45
Posted 28 October 2012 - 22:54
Als je er echter zap knoppen van maakt, dan kun je dus niet meer van bouquet wisselen zonder de service selector op te roepen, via blauw naar bouquet lijst, met de pijltjes naar een ander bouquet, ok om te selecteren. Gegeven het feit dat je gewoon kunt zappen met de pijltjes links en rechts (vorige en volgende zender) lijkt het me een prima plan om deze knoppen te laten voor wat ze zijn...
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #46
Posted 29 October 2012 - 15:17
Maak de pijltjes links/rechts bouqetwisselen en channel+/- zappen...
Maar je redenatie klopt trouwens ook niet helemaal hoor.
Heb het nu gewijzigd via de app multiquicksetup, de laatste versie werkte inderdaad weer wel zoals bij de vu+, nu zijn de channel+/- dus weer ouderwetse "zap" knoppen.
Maar als ik op servicelist klik kan ik gewoon met de channel +/- knop naar het volgende bouquet springen en door op OK de zender vervolgens kiezen die is geselecteerd.
Als ik ik echter dus alleen de channel +/- knop gebruikt zapt ie gewoon (zoals je zou verwachten).
Wellicht toch een idee en iedereen blij maken om in de image bv een menu keuze "function +/- buttons: channel or bouqet zap" ervan te maken zodat iedereen het zelf kan bepalen wat voor hem het makkelijkste is
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #47
Posted 29 October 2012 - 15:55
Ik zou zeggen draai het dan om...
Maak de pijltjes links/rechts bouqetwisselen en channel+/- zappen...
Maar je redenatie klopt trouwens ook niet helemaal hoor.
Heb het nu gewijzigd via de app multiquicksetup, de laatste versie werkte inderdaad weer wel zoals bij de vu+, nu zijn de channel+/- dus weer ouderwetse "zap" knoppen.
Maar als ik op servicelist klik kan ik gewoon met de channel +/- knop naar het volgende bouquet springen en door op OK de zender vervolgens kiezen die is geselecteerd.
Als ik ik echter dus alleen de channel +/- knop gebruikt zapt ie gewoon (zoals je zou verwachten).
Wellicht toch een idee en iedereen blij maken om in de image bv een menu keuze "function +/- buttons: channel or bouqet zap" ervan te maken zodat iedereen het zelf kan bepalen wat voor hem het makkelijkste is
De dreambox heeft van oorsprong toch echt bouquet knoppen.
Zoals jij zegt zou misschien het beste zijn om het configabel te maken.
Maar ik heb echte bouquetknoppen
Attached Files
ET10000+ Openpli 6.1,1m schotel 4x duo-lnb op vaste opstelling.
Momolights teensy 2.0 met 50 leds op een string ,150 channels
DM8000 Openpli 6.1 Release
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #48
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #49
Posted 29 October 2012 - 20:03
2 x vu+ultimo4k ((nb & 9.0r) dvb-c fbc + 1 dvb-s2) + een vu+duo4k ((nb) fallbackclient) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #50
Posted 3 November 2012 - 09:24
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #51
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #52
Posted 3 November 2012 - 14:07
Zie je trouwens in Nederland een Dr. Who gemaakt worden?
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #53
Posted 3 November 2012 - 14:29
Is er een mogelijkheid om wat code van Cross-EPG in OpenPLi over te nemen zodat Open-TV EPG daar ook in kan werken? Zal een mooie aanvulling kunnen zijn. Idee, of totaal onmogelijk?Open-TV is een EPG standaard die door UK-zenders wordt gebruikt, naast de voor sommige zenders beschikbare freesat-EPG. De data is meestal zeer volledig en bij veranderingen wordt die ook altijd heel snel aangepast. Voor Engelse zenders is dat dus een heel goede bron van EPG-gegevens.
Enigma/Pli kan een aantal proprietaire EPG's zelf binnenhalen, maar helaas niet Open-TV.
PS2:
Cross-EPG is een open-source plugin. Dat betekent dat het mogelijk zou kunnen zijn, dat de Open-TV ondesteuning daarvan door een image bouwer wordt overgenomen.
VU+ Duo 4K DVB-S2X en DVB-C met Open PLi 7.0
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #54
Posted 3 November 2012 - 14:51
Zeker, hebben we ook gehad. Maar nu vergelijk je appels en peren. (mini budget met maxi) . In Frankrijk, Italië, Spanje, maar vergeet natuurlijk ook Duitsland niet, worden prima lokale producties gemaakt. Ik vermoed dat je slechts vanwege de taal eerder naar een Britse dan een Franse productie kijkt -maar dat is geen maat voor de kwaliteit ervan.Zie je trouwens in Nederland een Dr. Who gemaakt worden?
Het aanbod blijft in mijn ogen overal identiek: Endemol entertainment+Hollywood series en films aangevuld met enkele lokale producties.
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #55
Posted 3 November 2012 - 15:02
Zonder in technische zin verstand van zaken te hebben, lijkt mij het antwoord 'ja' te moeten zijn. Cross is immers open source.Is er een mogelijkheid om wat code van Cross-EPG in OpenPLi over te nemen zodat Open-TV EPG daar ook in kan werken? Zal een mooie aanvulling kunnen zijn. Idee, of totaal onmogelijk?
Open-TV is een EPG standaard die door UK-zenders wordt gebruikt, naast de voor sommige zenders beschikbare freesat-EPG. De data is meestal zeer volledig en bij veranderingen wordt die ook altijd heel snel aangepast. Voor Engelse zenders is dat dus een heel goede bron van EPG-gegevens.
Enigma/Pli kan een aantal proprietaire EPG's zelf binnenhalen, maar helaas niet Open-TV.
PS2:
Cross-EPG is een open-source plugin. Dat betekent dat het mogelijk zou kunnen zijn, dat de Open-TV ondesteuning daarvan door een image bouwer wordt overgenomen.
BTW: Ik vergat nog een ander voordeel van Open-TV: er is ook EPG voor de radio stations.
Re: offtopic?: wie weet verschil tussen.... #56
Posted 4 November 2012 - 09:06
Heb je ook gekeken naar het lijstje van programma's dat ik eerder noemde? Dat heb je echt niet in Nederland. Misschien wel in andere Europese landen, maar daar heb IK niks aan. En ja, andere landen hebben gewoon het voordeel van aantallen, zoals ik ook eerder schreef. Bij ons moet het kleine budget verdeeld worden over tien zenders, dan wordt het zomaar meer kwanititeit dan kwaliteit want dat is kennelijk wat de kijker wil...Zeker, hebben we ook gehad. Maar nu vergelijk je appels en peren. (mini budget met maxi) . In Frankrijk, Italië, Spanje, maar vergeet natuurlijk ook Duitsland niet, worden prima lokale producties gemaakt. Ik vermoed dat je slechts vanwege de taal eerder naar een Britse dan een Franse productie kijkt -maar dat is geen maat voor de kwaliteit ervan.
Zie je trouwens in Nederland een Dr. Who gemaakt worden?
Het aanbod blijft in mijn ogen overal identiek: Endemol entertainment+Hollywood series en films aangevuld met enkele lokale producties.
Edited by Erik Slagter, 4 November 2012 - 09:22.
Also tagged with one or more of these keywords: xtrend, vu+
VU+
VU+ Se Keuze ondertiteling zit er " 1 naast"Started by balblas, 3 Jan 2025 VU+, ondertiteling |
|
|||
VuSolo2 Flash bricht abStarted by snake.bite, 25 Aug 2024 vu+, solo2, flash, image |
|
|||
Transcoding problems Vu+Duo4k SEStarted by ficaz, 19 Aug 2024 transcoding, streaming, vu+, port and 1 more... |
|
|||
geen beeld op kanalen van ziggo op VU+ ultimo 4k en extrend 10000Started by kostenzer, 16 May 2024 VU+, Xtrernd 10000 and 1 more... |
|
|||
Media Player freezesStarted by John 74, 11 Mar 2024 VU+, Duo, Media Player, freezes |
|
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users