Posted 10 November 2012 - 21:38
Maar, als ik rondkijk in de downloadsection van de skins zie ik opeens meerdere PLi-HD skins:
- pli-hds-m-mod (3.0d)
- pli-hd-mod (1.3)
- pli-hd-night (0.1+git514)
Nu had ik vroeger de magic-EHD skin, waarvoor geen ondersteuning meer gegeven wordt, maar is er binnen de PLi skins al een alternatief
om ook een (PLi) EHD skin te kunnen gebruiken? Is dat 1 van de skins die ik (hierboven) genoemd heb?
Ik wil graag van die randen af,
2 x vu+ultimo4k ((nb & 9.0r) dvb-c fbc + 1 dvb-s2) + een vu+duo4k ((nb) fallbackclient) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
Re: PLi HD skin #2
Re: PLi HD skin #3
Re: PLi HD skin #4
Re: PLi HD skin #5
Re: PLi HD skin #6
Re: PLi HD skin #7
Posted 11 November 2012 - 13:10
Hij blijft gewoon lekker staan...
Attached Files
Vu+DUO4K, (DVB-C FBC & DVB-S2X FBC twin tuner), OpenPLi Nightly Build, My-FullNightHD skin, Bluetooth remote,
2x Synology DS-116, 16 Gb USB3, Autotimer, Bitrate, EPG-Import, Ziggo Kabel-tv, Astra 28.2.
Re: PLi HD skin #8
Posted 11 November 2012 - 16:38
Re: PLi HD skin #9
Re: PLi HD skin #10
Re: PLi HD skin #11
Posted 11 November 2012 - 18:16
Behalve als je hem wil verwijderen.......
Hij blijft gewoon lekker staan...
Ja dat was mij ook al op gevallen, ook bij andere skins
Het vreemde is dat er geen dependencie in zit.....
Package: enigma2-plugin-skins-pli-full-hd-night Version: 0.1+git519+cd5373d-r0 Description: enigma2-plugin-skins-pli-full-hd-night version 0.1+git1+cd5373d02119de97616920bdf3119f2b606691bd-r0 PLi Full HD Night skin Section: base Priority: optional Maintainer: delagroov License: Proprietary Architecture: all OE: enigma2-plugin-skins-pli-full-hd-night Homepage: unknown Source: git://github.com/delagroov/skin-PLi-Full-HD-Night.git;protocol=git
Maar je kunt totdat Pli dit aanpast wel met telnet verwijderen
opkg remove --force-depends enigma2-plugin-skins-pli-full-hd-night
Edited by delagroov, 11 November 2012 - 18:19.
Vu+ Solo2 / Atemio Nemesis / Et9000 / TM Twin / Spark2
Astra 1/2/3 en HB / Harmony Touch, & 600
https://github.com/d...in-PLi-Full-HD-Night
Re: PLi HD skin #12
Posted 11 November 2012 - 19:00
Re: PLi HD skin #13
Posted 12 November 2012 - 21:38
Is dit nu een fork van de PLi-HD die ook onderhouden wordt of treft deze skin hetzelfde wat de Magic-EHD is overkomen?
2 x vu+ultimo4k ((nb & 9.0r) dvb-c fbc + 1 dvb-s2) + een vu+duo4k ((nb) fallbackclient) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
Re: PLi HD skin #14
Re: PLi HD skin #15
Posted 13 November 2012 - 12:14
nu weet ik dus weer waarom ik hier vroeger de magic skin geplaatst heb.
Re: PLi HD skin #16
Posted 13 November 2012 - 12:31
De auteur van Magic-EHD is door PLi van het forum verwijderd: dat heeft het onderhoud aan de skin effectief gestopt.
Als dat nu niet weer gebeurt, is de kans dat de skin onderhouden blijft worden redelijk groot.
Nu even niet roomser dan de paus willen zijn a.u.b.
Jij bent de auteur van de Magic skins, en de skins zijn verwijderd uit de downloads op jouw nadrukkelijk verzoek. Het PLi team respecteert de rechten en wensen van alle auteurs, dus ook in jouw geval. Hoe vervelend dat voor gebruikers ook is (ik heb hier ook nog een box aan een glasbak en ik mis de Magic skin nog dagelijks).
En dit staat los van eventueel onderhoud, dan kun je overal doen, daar heb je dit forum niet voor nodig.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Re: PLi HD skin #17
Posted 13 November 2012 - 13:24
Re: PLi HD skin #18
Posted 13 November 2012 - 13:34
Letters zijn te klein, achtergrond te faal.
Lijkt wel een skin van een goedkope chinese productie.
Ik wil de oude hd skin terug. Waar kan ik die terug halen?
Edited by Stephan296, 13 November 2012 - 13:35.
Hardware: Clarke Tech ET9200 & Xtrend ET5000- Triax 78cm - 28.2E/23.5E/19.2E/13E
Software : Laatste Pli 4.0 Nightly Build - CCcam 2.2.1 - Settings van Hans
Re: PLi HD skin #19
Posted 13 November 2012 - 13:45
Nee, nu moet je de zaken niet omdraaien: dat verzoek is gedaan vanwege de verwijdering van het forum.Nu even niet roomser dan de paus willen zijn a.u.b.
De auteur van Magic-EHD is door PLi van het forum verwijderd: dat heeft het onderhoud aan de skin effectief gestopt.
Als dat nu niet weer gebeurt, is de kans dat de skin onderhouden blijft worden redelijk groot.
Jij bent de auteur van de Magic skins, en de skins zijn verwijderd uit de downloads op jouw nadrukkelijk verzoek. Het PLi team respecteert de rechten en wensen van alle auteurs, dus ook in jouw geval. Hoe vervelend dat voor gebruikers ook is (ik heb hier ook nog een box aan een glasbak en ik mis de Magic skin nog dagelijks).
En dit staat los van eventueel onderhoud, dan kun je overal doen, daar heb je dit forum niet voor nodig.
Wellicht heb je wat gemist. De skins Magic-HD/HD-Light/EHD/EHD-Light zijn door mij gemaakt.Niet teveel credit geven Wanwiard. De magic sckins zijn niet zijn baby. Hij heeft gewoon een volwassen vent een facelift gegeven.
Maar genoeg hierover: ik ben blij dat iemand de draad weer goed oppakt.
Re: PLi HD skin #20
Posted 13 November 2012 - 13:48
Nee, nu moet je de zaken niet omdraaien: dat verzoek is gedaan vanwege de verwijdering van het forum.
Niet echt relevant naar de vraagsteller toe.
Je wel of niet aanwezigheid hier heeft niks te maken met je licentie voorwaarden, noch de (on) mogelijkheid je werk te onderhouden. In mijn optiek gewoon een actie uit rancune, en dat moet je niet aan mij uitleggen, maar aan de vraagsteller.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Also tagged with one or more of these keywords: Dutch
Errors in Dutch EPG.Started by Frenske, 7 Sep 2020 Dutch, epg, webgrabber |
|
|||
Wat kan ik nog met een DM500s?Started by vsdr, 28 Jun 2013 openpli, dutch |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users