Jump to content


Photo

Webradio

Xtrend

  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Geuze

  • Senior Member
  • 705 posts

+7
Neutral

Posted 13 December 2014 - 08:34

Hallo

 

Ik heb webradio op mijn Extrend 7500 staan, deze geïnstalleerd uit de extensions, werkt goed. Als ik lang niet luister moet ik deze site updaten anders werkt deze niet.

Ik haal de actuele webradio op en installeer ik deze via softwarebeheer op de harde schijf. Dat werkt goed.

Nu heb ik een Xtrend 7500 zonder harde schijf en daar staat ook de webradio geïnstalleerd uit de extensions alleen weet ik niet hoe ik op de flash kan komen om deze te vervangen voor een actuele lijst?

Wie weet dat.

 

Geuze

 


Visiosat Big Satellite schotel met 4 quad, 7 twin LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost, 0,8 west, 33 oost en een Triax schotel, 78 cm met single LNB voor Astra 3 beide aangesloten op VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en SSD en een Mutant HD 51 met 2 tuners waaronder 1 voor de Franse streams en SSD. De  1.40 Triax prime focus verwijderd wegens slijtage.


Re: Webradio #2 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,528 posts

+140
Excellent

Posted 13 December 2014 - 14:23

Hallo

 

Ik heb webradio op mijn Extrend 7500 staan, deze geïnstalleerd uit de extensions, werkt goed. Als ik lang niet luister moet ik deze site updaten anders werkt deze niet.

Ik haal de actuele webradio op en installeer ik deze via softwarebeheer op de harde schijf. Dat werkt goed.

Nu heb ik een Xtrend 7500 zonder harde schijf en daar staat ook de webradio geïnstalleerd uit de extensions alleen weet ik niet hoe ik op de flash kan komen om deze te vervangen voor een actuele lijst?

Wie weet dat.

 

Geuze

Gewoon met Dcc of een ander FTP programma, inloggen in je Xtrend 7500 en je bent in de flash van je box.



Re: Webradio #3 Geuze

  • Senior Member
  • 705 posts

+7
Neutral

Posted 13 December 2014 - 15:31

Hallo Loui

 

Ik ga met DCC in de box. Bij mij staat het ipk bestand van Webradio op de harde schijf. Ik haal de oude weg nieuwe er in. Dit snap ik.

Maar nu heb ik geen harde schijf en waar vind ik het ipk bestand van webradio om deze te vervangen voor een actuele.

 

Hans


Visiosat Big Satellite schotel met 4 quad, 7 twin LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost, 0,8 west, 33 oost en een Triax schotel, 78 cm met single LNB voor Astra 3 beide aangesloten op VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en SSD en een Mutant HD 51 met 2 tuners waaronder 1 voor de Franse streams en SSD. De  1.40 Triax prime focus verwijderd wegens slijtage.




Also tagged with one or more of these keywords: Xtrend

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users