Erik Slagter, on 18 Dec 2015 - 10:21, said:
Volgens mij heb je mijn vraag niet begrepen?
Als de Raspberry ook gstreamer gebruikt, dan is er precies hetzelfde wel en niet mogelijk.
Ben het volkomen met je eens Eric, er worden hier appels met peren vergeleken, een E2 box is nu eenmaal geen mediacenter zoals Kodi.
Dit schrift Kodi zelf: Kodi is een opensource-mediacenter, compatibel met verschillende besturingssystemen. Het werd oorspronkelijk geschreven voor de Xbox, maar later kwamen daar versies bij voor Windows, Mac en Linux. Er is echter nog wel een team dat Kodi voor de originele Xbox updatet onder de naam XBMC4XBOX.
Dat neemt niet weg dat gstreamer nog veel mankementen heeft, ik snap niet dat deze bron van ergernis niet eens goed aangepakt wordt.
In dit draadje http://forums.openpl...meer-na-update/ heb ik vragen gesteld waarom met dezelfde gstreamer versie bepaalde streams wel werken en met een image van gisteren ineens niet meer.
Ja wordt er dan door de pli mannen geroepen we besteden meer aandacht aan de diverse afspeel formaten, en minder aan streams.
Ik heb zelf de test gedaan met de laatste gstreamer 1.7.0 nou dat heb ik geweten, een hele rits dingen werken ineens niet meer plugins die verdwijnen of niet werken, softcams die het vertikken enz...Ik heb de boel maar weer teruggezet naar de image van gisteren maar daar werken bepaalde streams weer niet mee o.a.. MP4 streams.