HPPli, ik zou ook liever libav (ffmpeg) gebruiken als media converter, die is veel sterker in het afspelen van "alles" dan gstreamer (zie mplayer en ffplay), alleen, als we dat zouden gaan doen, dan kunnen we de helft van enigma gaan herschrijven. En dan komt er nog véél meer van dit soort gemopper. Een beetje begrip zou geen kwaad kunnen. Maar wellicht dat jij hier een mooie voortrekkersrol in zou kunnen gaan spelen?
Leuk voorstel, maar ik kan niet zo goed tegen opmerkingen over de Gstreamer problematiek zoals;" Ik vind het daardoor een vrij futiele excercitie. "
"Dan besteed ik mijn beperkte tijd liever aan iets waar we ècht mee vooruit gaan." Bedoel je dan op alle aanpassingen vertalingen van de 1001 talen welke OpenPli inmiddels spreekt ?
Als je pedantisch gaat doen, dan moet je dat tenminste wel goed doen, anders sta je zo voor schut. Ik heb niks te maken met vertalingen, die worden grotendeels door medeteamlid Tech netjes bijgehouden. Vertalingen vind ik net zo futiel. Mag ik dat ook al niet zeggen van jou? Het is gewoon een mening.
Waar ik mij wel mee bezig houd zijn vooral dingen waar jij kennelijk geen idee van hebt, voor een deel speelt dat zich ook "binnenshuis" af. Ik zou daar eens een tijdje mee kunnen stoppen, daar krijg ik zo wel zin in, kan ik ook weer eens gewoon tv kijken, net als jullie, daar kom ik niet zo aan toe.
Het feit dat jij het van het allerhoogste prioriteit vindt dat jouw ontvanger alle media kan afspelen, hoe kapot ook, in alle varianten, wil niet zeggen dat alle andere gebruikers dat ook vinden. De meeste mensen willen nog steeds gewoon tv kijken en we proberen ervoor te zorgen dat dat gewoon kan en blijft kunnen. En daarom kiezen "wij" even de prioriteit hierin.
Ga eerst maar eens inhoudelijk wat bijdragen voordat je op hoge poten beschuldigingen gaat uiten en eisen gaat stellen. Gelukkig zijn er ook nog genoeg gebruikers die dat wel begrijpen.
Dit soort verhandelingen zijn in het verleden al wat vaker langsgekomen, waarin gebruikers vanalles eisen alsof het om een betaalde dienst gaat, zonder daar ook maar iets tegenover te stellen. Die moeten jou toch wel bekend voorkomen. Vooral zo doorgaan, dan gaat bij ons vanzelf de lol er wel van af.
Edited by Erik Slagter, 21 December 2015 - 16:11.