Jump to content


Photo

HbbTV

HbbTV

  • Please log in to reply
90 replies to this topic

Re: HbbTV #81 MCelliotG

  • Senior Member
  • 443 posts

+35
Good

Posted 22 July 2018 - 22:32

Will HbbTV work properly on HD51 boxes again? qthbbtv downloads something briefly but when called nothing happens!

Re: HbbTV #82 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 22 July 2018 - 22:43

Degene die HbbTV voor de dmm boxen gepatched heeft, heeft de e2 ondertitel besturing eruit geparched... ik heb met 2 regels verwijderen die weer terug gezeg, maar kan het niet echt pushen naar de brown...

 

 

brown? bedoel je niet bron?

Degene die HbbTV voor de dmm boxen gepatched heeft, heeft de e2 ondertitel besturing eruit geparched... ik heb met 2 regels verwijderen die weer terug gezeg, maar kan het niet echt pushen naar de brown...

 

Edited by rocco99, 22 July 2018 - 22:44.

My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: HbbTV #83 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,630 posts

+459
Excellent

Posted 23 July 2018 - 05:31

Nee, hij bedoelt de 'branch'.

 

(ik heb de betreffende reply intussen even leesbaar gemaakt.)


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: HbbTV #84 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,260 posts

+691
Excellent

Posted 23 July 2018 - 08:51

Thank voor het corrigeren.... ;) Die dikke vingers op een iPhone met auto correctie toch!.... :(


Edited by littlesat, 23 July 2018 - 09:02.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: HbbTV #85 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,260 posts

+691
Excellent

Posted 23 July 2018 - 08:57

In /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/Kodi/e2utils de twee regels hier beneden verwijderen (met - aangegeven) en je hebt de gewone E2 ondertitlel ondersteuning in Kodi... 

Degene die deze twee regels heeft toegevoegd beperkt alleen maar de mogelijkheden... De functie die de lijst van mogelijke ondertitels weergeeft wordt hier 'overschreven' en geeft altijd een lege lijst terug en daardoor kan je geen ondertitels registreren... 

 

Misschien dat we eer .patch moeten maken, de aanpassing aanbieden -of- een vorkje maken... want in deze code zit nog meer wat me niet 100% bevalt...

 

Ook installeerd Kodi standaard een andere ondertitel download plugin programmaatje... wat bovendien illegale ondertitels download (BREIN)... Eigenlijk moet deze plugin er helemaal uit. Dan 1000 x liever de standaard ondertitles van E2 in Kodi...!!!

 

En die Really old try/except... brrr.... :(

 
class MyAudioSelection(AudioSelection):
    def __init__(self, session, infobar=None, page='audio'):
        try:
            AudioSelection.__init__(self, session, infobar, page)
        except Exception:
            # really old AudioSelection
            AudioSelection.__init__(self, session)
        self.skinName = 'AudioSelection'
 
-    def getSubtitleList(self):
-        return []

Edited by littlesat, 23 July 2018 - 09:04.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: HbbTV #86 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 5 October 2018 - 10:34

Staat bij mij geen map kodi:

 

Kan iemand anders niet zelf een NPO gemist App maken met ondertiteling? Vind dit best waardeloos.

OpenUitzendinggemist vind ik helemaal niks zonder pauze en spoelen etc.

Attached Files

  • Attached File  kodi.PNG   25.96KB   2 downloads

Edited by rocco99, 5 October 2018 - 10:35.

My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: HbbTV #87 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 5 October 2018 - 10:44

Of anders mischien toch ondertitel ondersteuning in OpenUitzendinggemist.


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: HbbTV #88 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 5 October 2018 - 10:52

Je blijft echt maar drammen hè. OpenUitzendingGemist wordt naar mijn idee niet meer aangepast (of de schrijver ervan moet er weer zin in krijgen)... HbbTV wordt door de NPO ook dusdanig aangepast dat het Open box niet meer werkt... Allemaal om je te dwingen naar een providerbox waar het natuurlijk wel op werkt. Wat mij betreft hebben ze gewonnen.. Ik ben zowel van OUG en HbbTV weg... Als ik iets echt wil zien download ik het wel via een nieuwsgroep....
Met één been in het graf..... Helaas

Re: HbbTV #89 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 5 October 2018 - 10:58

@littlesat welke e2utils???

 

e2utils.py, e2utils.pyc of e2utils.pyo??

 

Uitzending Gemist Kodi werkt goed, maar ook hier helaas geen ondertitels. Kan deze niet gekoppeld worden aan de ondertitel downloadoptie van DownloadGemist? 


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: HbbTV #90 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,630 posts

+459
Excellent

Posted 5 October 2018 - 11:24


 

Uitzending Gemist Kodi werkt goed, maar ook hier helaas geen ondertitels. Kan deze niet gekoppeld worden aan de ondertitel downloadoptie van DownloadGemist? 

Als dat allemaal zo eenvoudig was geweest als jij hier voorstelt was dit allang het geval geweest en verder moet je blij zijn dat uitzending gemist überhaubt nog werkt, vergeet die ondertitel maar even want je mag al blij zijn dat dit funktioneert.

 

Ook de NPO denkt aan euro's en ziet liever dat je die andere commerciele shit van 'NL-ziet' gaat gebruiken, ze vergeten voor het gemak even dat de burger 'kijk en luistergeld' betaald welke via de belastingsdienst binnengehengeld wordt dus verdienen ze er dubbel aan.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: HbbTV #91 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 5 October 2018 - 11:48

Je vergeet NPO Plus als stand alone. Toch goedkoper dan NL ziet.

 

Die RTL/SBS meuk hoef ik sowiezo niet te zien.


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)




Also tagged with one or more of these keywords: HbbTV

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users