Jump to content


Photo

Duo 4K uitverkocht


  • Please log in to reply
112 replies to this topic

Re: Duo 4K uitverkocht #81 pgmpli

  • Senior Member
  • 534 posts

+21
Neutral

Posted 12 October 2020 - 08:55

Als er geen grote bestellingen volgen, wat dan.


Vu+ DUO 4K - 2x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + DVB-T USBtuner


Re: Duo 4K uitverkocht #82 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 12 October 2020 - 09:24

Dan niet!!!

Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: Duo 4K uitverkocht #83 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 12 October 2020 - 09:44

'groot' is ook een erg rekbaar begrip. 10? 100? 1000? 10.000?



Re: Duo 4K uitverkocht #84 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,393 posts

+394
Excellent

Posted 12 October 2020 - 09:48

@PGMPLI.

Dat lijkt mij toch duidelijk. Als Vu+ of eender welke andere fabrikant geen of sterk achterblijvende aanvragen krijgen van hun eerste lijns contacten, de diverse importeurs op continentaal nivo, op hun beurt weer getriggerd door de importeurs van ieder geleverd land, omdat deze op hun beurt weer minder aanvragen krijgen van hun klanten, dit zijn dus de winkels / handelaren, dit weer a.g.v. de uitblijvende aanvragen van de consument, dan zal de Ultimo 4K op termijn verdwijnen. Zo zal dit bij de Ultimo 4K niet anders zijn als bij ieder ander product lijkt mij. Het blijft hoe dan ook een kwestie van vraag en aanbod.

Echter als er nu al geruchten de wereld in geslingerd worden dat een model niet of nog lastig leverbaar is, dan zal dat het koopgedrag van de potentiële koper negatief kunnen beïnvloeden. Zo werkt dat nu eenmaal.

 

@Zeeteefje.

Wat 'groot' is dat is een relatief begrip. ;)


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Duo 4K uitverkocht #85 pgmpli

  • Senior Member
  • 534 posts

+21
Neutral

Posted 12 October 2020 - 11:49

Mijn vrouw was vroeger een "Model" dat in de markt lag, nu 40 jaar later is ze "Groot" geworden, ze kreeg steeds minder aanvragen, haar vreetzucht heeft haar uit de markt gegooid, en ik raak er niet meer vanaf, ik overweeg nu een lange "Vlucht" naar de andere kant van de Aardbol. :D :lol: :rolleyes:


Vu+ DUO 4K - 2x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + DVB-T USBtuner


Re: Duo 4K uitverkocht #86 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,393 posts

+394
Excellent

Posted 12 October 2020 - 11:53

Ik hoop voor jou dat zij puur uit interesse in jouw hobby nooit meeleest op ons forum. :) ;)

 

Zo, wij hebben lol gehad en nu maar weer on topic. :)


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Duo 4K uitverkocht #87 pgmpli

  • Senior Member
  • 534 posts

+21
Neutral

Posted 12 October 2020 - 11:53

@PGMPLI.

Dat lijkt mij toch duidelijk. Als Vu+ of eender welke andere fabrikant geen of sterk achterblijvende aanvragen krijgen van hun eerste lijns contacten, de diverse importeurs op continentaal nivo, op hun beurt weer getriggerd door de importeurs van ieder geleverd land, omdat deze op hun beurt weer minder aanvragen krijgen van hun klanten, dit zijn dus de winkels / handelaren, dit weer a.g.v. de uitblijvende aanvragen van de consument, dan zal de Ultimo 4K op termijn verdwijnen. Zo zal dit bij de Ultimo 4K niet anders zijn als bij ieder ander product lijkt mij. Het blijft hoe dan ook een kwestie van vraag en aanbod.

Echter als er nu al geruchten de wereld in geslingerd worden dat een model niet of nog lastig leverbaar is, dan zal dat het koopgedrag van de potentiële koper negatief kunnen beïnvloeden. Zo werkt dat nu eenmaal.

 

@Zeeteefje.

Wat 'groot' is dat is een relatief begrip. ;)

Geen geruchten hoor, wel Berichten op grote Satelliet Webshops.

Ultimo 4K, Für lange Zeit nicht verfügbar.

 

En dat begint hier ook al, sommige shops zijn bijna uitverkocht wat betreft de Ultimo 4K zie ik.

Betekend dat de productie ervan stil ligt. ;)


Vu+ DUO 4K - 2x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + DVB-T USBtuner


Re: Duo 4K uitverkocht #88 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,393 posts

+394
Excellent

Posted 12 October 2020 - 11:56

Ik kan enkele herhalen wat de bron van mijn informatie is. Meer info als eerder gepost heb ik niet ontvangen.

Ik moei mij niet met productieprocessen of die nog wel of niet door zullen gaan.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Duo 4K uitverkocht #89 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,588 posts

+1,738
Excellent

Posted 12 October 2020 - 14:50

Geen geruchten hoor, wel Berichten op grote Satelliet Webshops.

Ultimo 4K, Für lange Zeit nicht verfügbar.

 

En dat begint hier ook al, sommige shops zijn bijna uitverkocht wat betreft de Ultimo 4K zie ik.

Betekend dat de productie ervan stil ligt. ;)

 

Dat betekent dus alleen maar dat de distributeur in het betreffende land ze niet op voorraad heeft, en gegeven de huidige situatie niet bereid is er op zijn kosten 1000 te bestellen bij de fabriek.

 

Er zijn momenteel weinig bedrijven die nu financiele risico's nemen...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Duo 4K uitverkocht #90 pgmpli

  • Senior Member
  • 534 posts

+21
Neutral

Posted 12 October 2020 - 17:14

Het is toch 1 distributeur voor de EU, dacht dat dat AB.com is.

 

Die heeft 1 nieuwe tuner leverbaar op vandaag

 

VU_Tuner_MTSIF_Dual_DVB-T2_001-588x459.p

View Technical specification
  • Plug and Play MTSIF Dual DVB-T2 tuner for Ultimo 4K, Uno 4K SE, Duo 4K
  • allows to record channels from 2 DVB-T2 Muxes (frequency) simultaneously
  • Input frequency range: VHF 174~230MHZ, UHF 470~862MHZ
  • Bandwidth : VHF 174~230MHZ, UHF 470~862MHZ
  • Input Impedance: 75 Ohm
  • Tuner input / output: IEC connector

Vu+ DUO 4K - 2x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + DVB-T USBtuner


Re: Duo 4K uitverkocht #91 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 12 October 2020 - 17:51

Voor de ongecodeerde DVB-T2 uitzendende landen zeker een tuner met potentie.. Voor NL niet interessant...
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Duo 4K uitverkocht #92 pgmpli

  • Senior Member
  • 534 posts

+21
Neutral

Posted 12 October 2020 - 19:05

Voor zij die aan de grenzen wonen een optie, hier 35 Franse HD zenders op antenne en FTA.

Verder kent Duitsland vele buren die ook ontvangst hebben.


Vu+ DUO 4K - 2x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + DVB-T USBtuner


Re: Duo 4K uitverkocht #93 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 12 October 2020 - 20:53

Dat zal. Voor NL zenders niet interessant. Wellicht is dat een betere uitspraak. In het DVB-T tijdperk had ik zo’n tuner in mijn DM8000. Met de bekende overgang naar gesloten DVB-T2 heb ik het opgezegd.
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Duo 4K uitverkocht #94 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,635 posts

+459
Excellent

Posted 12 October 2020 - 21:08

Geen geruchten hoor, wel Berichten op grote Satelliet Webshops.

Ultimo 4K, Für lange Zeit nicht verfügbar.

 

En dat begint hier ook al, sommige shops zijn bijna uitverkocht wat betreft de Ultimo 4K zie ik.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerder geneigd ben degene die de hardware produceert en naar de handel uitzet,  eerder geloof dan een verdeler.....


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Duo 4K uitverkocht #95 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 17 November 2020 - 05:48

Na het doorlezen van dit topic denk ik dat ik gisteren een geluk aankoop heb gedaan. Ik twijfelde al een tijdje om een ultimo te kopen. Gisteren uit interesse maar eens gebeld naar (..........geen namen), de sat en internetshop in Almere-stad. De verkoper vertelde geen ultimo op voorraad te hebben maar wel dat vu deze week diverse goederen kwam brengen en misschien ook wel een ultimo. Op de achtergrond hoorde ik roepen dat er nog wel een ultimo op voorraad was. Ik er naar toe en jawel, een ultimo 4k special edition. (bluetooth dus). Hij zei ook dat de ultimo niet meer leverbaar was en dat dit dus de laatste was. Ik dacht nog, mooi verkooptrucje maar ik lees hier dat het echt waar is. Dus ik vermoed dat ik één van de laatste ultimo's gekocht hebt. Ik heb een fbc sattuner, een fbc kabeltuner en een twin sattuner er in laten zetten. Wel apart vind ik dat toen ik thuis de boekjes had door gelezen, (ja, ik ben één van de weinigen die wel eerst leest en dan pas aansluit), zag ik dat bij deze tuner keuze in het eerste slot de c tuner, in het 2de slot de sat tuner en in het derde slot de twin tuner. Maar zij hadden de sat tuner in slot één en de c tuner in slot 2 gedaan. Ik heb dit maar omgewisseld. Ik weet niet of dit kwaad had gekund. Dus nu, kwart voor 6, ben ik hier om de 7.3 ultimo software te downloaden.



Re: Duo 4K uitverkocht #96 louislink

  • New Member
  • 1 posts

0
Neutral

Posted 21 November 2020 - 21:41

Verwacht men wel nog een Open PLI voor een VU+ duo 4K SE ? 



Re: Duo 4K uitverkocht #97 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,794 posts

+187
Excellent

Posted 21 November 2020 - 21:51

Ja, daar wordt hard aan gewerkt en komt met OpenPLi 8.0


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: Duo 4K uitverkocht #98 pgmpli

  • Senior Member
  • 534 posts

+21
Neutral

Posted 15 January 2021 - 12:58

Getest de Duo 4K SE  https://www.totaaltv...-verwachtingen/


Vu+ DUO 4K - 2x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + DVB-T USBtuner


Re: Duo 4K uitverkocht #99 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,635 posts

+459
Excellent

Posted 15 January 2021 - 13:40

Weer zo'n standaard ophemelverhaal van Totaal TV.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Duo 4K uitverkocht #100 pgmpli

  • Senior Member
  • 534 posts

+21
Neutral

Posted 15 January 2021 - 17:39

Andere sites zijn er ook Lovend over, VU+ maakt goede spullen.


Vu+ DUO 4K - 2x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + DVB-T USBtuner



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users