Jump to content


Photo

naar glasvezel


  • This topic is locked This topic is locked
49 replies to this topic

Re: naar glasvezel #41 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,463 posts

+114
Excellent

Posted 31 May 2021 - 18:41

Ik blijf in elk geval altijd beleefd...
Met één been in het graf..... Helaas

Re: naar glasvezel #42 satelliet

  • Senior Member
  • 94 posts

+6
Neutral

Posted 31 May 2021 - 18:54

Maar je liegt gewoon. Want in post 5 stond heel netjes mijn verzoek. Pas toe je je daar niets van aan trok heb ik steviger woorden gebruikt in een latere post.

 

Dit is de inhoud van post 5:

----------

Wat een belachelijke reactie.....

 

Geen satelliet meer gebruiken maar via internet kijken, dat doen toch heel veel mensen.

Ik hoef van jou in ieder geval geen reactie meer, en anders moet het topic maar worden gesloten.

 

-------------

 

Dit lijkt me toch netjes.... Daarna heb ik sukkel en mimizeikerd gebruikt. Niet netjes, maar jij beschuldigt mij van diefstal. En trekt je niets aan van mijn verzoek om niet meer t reageren. Dat vind ik veel erger en onbeschaafder..

 

Jammer dat de pli comminity zo met elkaar omgaat.



Re: naar glasvezel #43 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 31 May 2021 - 20:41

 

 

Jammer dat de pli comminity zo met elkaar omgaat.

Als ik jou was zou ik daar geen deel van uit willen maken. :rolleyes:


73's

PE1AQZ


Re: naar glasvezel #44 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 31 May 2021 - 21:15

Er zijn geen legale manieren om via internet TV te kijken op een open linux box. Op een provider specifieke box wellicht, dan zul je de providers langs moeten om te kijken wat die aanbieden.

Volgens mij moet dit gewoon mogelijk zijn. Sowieso met boxen waar de stalker omgeving in zit.

Nog niet zo lang geleden 1 genoemd. Dit is weer een ander voorbeeld: https://wholesaleiptv.eu



Re: naar glasvezel #45 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,640 posts

+1,739
Excellent

Posted 31 May 2021 - 22:21

Die is al vaker voorbij gekomen, maar niemand die er een abonnement heeft en kan vertellen wat ze precies leveren.

 

IPTV is wat dat betreft een nikszeggende term, het zegt alleen maar dat geluid en beeld over een IP netwerk getransporteerd worden. Hoe en wat staat er vaak niet bij, het is helemaal niet gezegd dat het op een open linux box werkt.

 

Van wat ik er van kan vinden gebruiken ze het Ministra TV platform (een commerciele opvolger van stalker), en dat is net als Netflix en Disney+ een DRM enabled app.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: naar glasvezel #46 satelliet

  • Senior Member
  • 94 posts

+6
Neutral

Posted 1 June 2021 - 08:48

het totaal overbodige naprikje van Sagitarius geeft precies aan wat er mis is met dit forum.

 

@40H3X

 

Jij hebt mij als enige in de openbaarheid ter verantwoording geroepen namens Openpli als moderator.

Maar verder niet gereageerd op mijn gedetailleerde antwoorden. Of uitspraken gedaan hoe je de andere posts beoordeelt.....

Jammer



Re: naar glasvezel #47 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 1 June 2021 - 09:32

het totaal overbodige naprikje van Sagitarius geeft precies aan wat er mis is met dit forum.

 

 

Je snapt het kennelijk nog steeds niet hé, je probeert nog steeds je gelijk te halen, als  @40H3X jou al tot de orde moet roepen, deze moderator wijst bijna nooit iemand terecht, dat moet hem en vele anderen dan vast erg hoog zitten. :angry:

@mimisiku veeg je ook de jas uit terwijl hij gewoon zegt hoe het is, dat je dat antwoord niet aanstaat dat is nog geen reden zo van leer te trekken tegen hem,  ik ben het ook niet altijd met hem eens, maar hij scheld niet zoals jij nu doet.

Als je een vent bent bied je hem je excuus aan, dat zou je sieren, maar dat zal je denk ik niet doen is zo mijn inschatting ^_^


73's

PE1AQZ


Re: naar glasvezel #48 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,406 posts

+395
Excellent

Posted 1 June 2021 - 11:18

@alle betrokkenen.

 

Als er technisch inhoudelijk niets meer gepost wordt en het verder enkel nog maar neerkomt op onderlinge verwijten naar de leden onderling, en hoe slecht dit forum ‘zou zijn’, dan gaat deze direct daarna op slot. Het zal wel aan de hoge(re) temperaturen liggen of aan Corona.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: naar glasvezel #49 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,463 posts

+114
Excellent

Posted 1 June 2021 - 12:32

Waar scheld ik dan??? Het is satelliet die scheldwoorden gebruikt. Van mij geen onvertogen woord.
Met één been in het graf..... Helaas

Re: naar glasvezel #50 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,406 posts

+395
Excellent

Posted 1 June 2021 - 15:48

Als iemand, wie dan ook, een probleem heeft met één of meerdere andere leden a.g.v. uitspraken die wel of niet gedaan zouden zijn door wie dan ook, vervolg deze discussie dan maar via PM met betrokkene(n). Dit heeft niets meer met techniek te maken en daarom sluit ik deze. Later schoon ik hem op en open het onderwerp mogelijk weer. Dit is geen verwijt naar iemand in het bijzonder.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users