Jump to content


Photo

Zgemma Drivers

Zgemma Drivers

  • Please log in to reply
24 replies to this topic

Re: Zgemma Drivers #21 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,559 posts

+1,737
Excellent

Posted 3 March 2022 - 16:23

Het high-end systeem van Tech kennende is dat echt niet aan de orde... ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Zgemma Drivers #22 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,631 posts

+459
Excellent

Posted 3 March 2022 - 18:26

:lol:  :rolleyes:  Inderdaad, het ligt echt niet aan mijn audio spulletjes....


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Zgemma Drivers #23 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,559 posts

+1,737
Excellent

Posted 3 March 2022 - 18:45

Ik heb in mijn kantoor een box aan een JVC amp hangen, met wharfedale speakers.

 

En ik kan jou ervaring bevestigen. als ik kijk daar de equalizer display op de amp dan komt de audio flink vervormd binnen.

 

De ene zender is overigens de andere niet, hoe meer er "populaire muziek" wordt uitgezonden, hoe erger het lijkt te zijn...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Zgemma Drivers #24 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 3 March 2022 - 22:45

Wat de 1 mooi vind, vind de ander afschuwelijk. Persoonlijk ben ik er een voorstander van om bij bijvoorbeeld radiouitzendingen de Optimod zo ingesteld te hebben dat er toch nog zoveel mogelijk helder en met dynamiek klinkt. Dat luistert rustig en dan kun je er ook uren lang achter elkaar naar luisteren. Dat goed instellen is een kunst die helaas niet velen beheersen. Bij veel zenders staat het helaas dan ook zo afgesteld dat je er niet lang naar kunt luisteren om niet helemaal "audiodoof" te worden en alles hetzelfde gaat klinken.



Re: Zgemma Drivers #25 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,631 posts

+459
Excellent

Posted 4 March 2022 - 08:47

O, ik heb helemaal geen hekel aan een Optimod, ik deel ook absoluut jouw mening, zo vet als ze die dingen vroeger konden instellen zoals Veronica deed, kunnen ze niet meer. Alles moet er even hard uiknallen. :(


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users