Jump to content


Steven54

Member Since 19 Jun 2019
Offline Last Active Today, 22:36
-----

Posts I've Made

In Topic: Afwijkende EPG informatie

Today, 22:31

Nee de interactieve ontvanger is alleen met internet aangesloten. De decoders zijn met coax verbonden.

Ik heb overigens inmiddels weer contact gehad met Delta en heb ze nu zover dat ze een monteur sturen komende week, ondanks dat ik inmiddels op hun verzoek iets van 8 a 9 tests heb gedaan en terug gekoppeld en foto's heb gestuurd van een voorbeeld van goede én ondermaatse EPG. Als die het hier niet kan oplossen, wordt het probleem hogerop neergelegd voor een oplossing.

In Topic: Afwijkende EPG informatie

Today, 20:08

De interactieve ontvanger is het kastje dat je van de provider krijgt bij aanvang van een abonnement. Kan je niet mee opnemen, het zender menu is zeer beperkt, zeker wat een favorieten lijst betreft, en is eigenlijk alleen voor tv kijken en programma's terug kijken. Hij is hier wel aangesloten maar alleen voor uitzending gemist. En eigenlijk is dat nog niet eens nodig want we hebben ook nlziet.

Kort en goed, de EPG is alleen goed op de interactieve ontvanger. Via beide decoders en ook met de coax kabel vanuit de muur rechtstreeks in de tv - ook dat heb ik getest - deugt het niet meer. Heeft dus ook niks met een decoder te maken.

In Topic: Afwijkende EPG informatie

Today, 11:51

Ter aanvulling. Ze hebben me eerder zelf gevraagd om te kijken of dit probleem ook bij gebruik van de interactieve ontvanger optreedt dus dat heb ik gecheckt. En wat blijkt? Daar is de EPG perfect. Hoezo het ligt aan de leverancier?!

In Topic: Afwijkende EPG informatie

Today, 11:26

Nou ik heb een update. Kort en goed geeft Delta aan dat het aan de leverancier van de zenders ligt! Ze kunnen me niet helpen en adviseren met de leveranciers contact op te nemen. Dat is dan oa Film1, alle RTL zenders, eigenlijk elke zender die films uitzendt. Wat moet ik hiermee?

In Topic: Afwijkende EPG informatie

15 November 2024 - 10:06

Na een stevig bericht naar Delta heb ik ze eindelijk zo ver dat zij er alles aan gaan doen om het op te lossen. Zou binnen 1 tot 5 werkdagen opgelost moeten zijn. Als het complexer is zal het eerder vijf dagen zijn. Ik ben zelf niet technische genoeg qua software kennis om de adviezen hierboven, met dank uiteraard, te realiseren.