Posted 25 May 2012 - 20:35
Er is niks mis met een 99% uptime, is zelfs heel wenselijk, er is echter wel een verschil...
Ik wil en velen anderen ook, 99,9% uptime, geen gezooi met ingewikkelde configuraties betreffende seca3, interne cardreaders die fatsoenlijk werken zoals we willen en die draaien op een frequentie waarop we denken dat ze draaien en niet dat ze zonder ons weten overklokt zijn, zoals het geval was.
Bas was echter van mening dat al deze verlangens van ons, onzin was en deze verbeteringen moesten gestopt worden, want op zijn Debian server draaide OScam stabiel en hij had die aanpassingen niet nodig.
Het voordeel dat honderden andere gebruikers zouden kunnen hebben door theparasol zijn aanpassingen dat weegde niet op tegen de behoefte van hem alleen en dat zou er koste wat kost eventjes worden ingeramd bij theparasol.
Op het streamboard zijn die doelstellingen net hetzelfde, enkel nu waren die tijdelijk eventjes iets anders dan 99% uptime en stabiliteit. Ik heb gisteren vlug de hele thread doorgelezen en dacht zelfs gelezen te hebben iets in de zin van "we commiten gewoon, zien we vanzelf wel aan de reacties wat ervan terecht komt." Dit is ook gebeurt en de reacties zijn er idd gekomen.
Uit die hele thread kan ik absoluut niet uit opmaken, dat theparasol voor canaldigitaal werkt en eens eventjes wat gaat rotzooien om maar wat rotzooi te maken.
Als het OpenPLI team eens een update doet die verkeerd uitpakt, dan ga je toch ook niet gelijk roepen van "OpenPLI stop met jullie gerotzooi, jullie verzieken heel de linux STB community, ik draai al jaren op een image van 2003, super stabiel, volgens mij werken jullie voor canal digitaal en proberen jullie gecertificeerde hardware te verkopen. Laat dat gerotzooi nu eens stoppen, ik heb geen offline decoding nodig, ondertitels, ...."