Theparasol schreef eerder:
Ik heb een single tuner en loop dus niet tegen de chid-4 lock aan, ik heb m'n best gedaan maar dat lukt me niet
Echter, als je wel meerdere tuners hebt kun je nog toevoegen:
ratelimitecm=4 (absoluut correct)
ratelimitseconds=8 (max 10 maar mogelijk nog lager 9,8,7,6,5,4,3,2,1 experimenteren maar!)
cooldown=50,1200 (50 is niet zeker, kan wat meer of minder zijn, die 1200 = 20 minuten, kan meer minder zijn, experimenteren maar!)
Heeft iemand iets positiefs getest, ik heb deze opdrachtregels toegevoegd en heb ook een single tuner, door het toch toevoegen bij een single tuner of gaan deze opdrachtregels pas werken bij meerdere tuners?
Als je een single tuner hebt kan je geen last van de beperkingen krijgen, tenzij de kaart nog niet voorzien is van de laatste cardversie update's, dan ligt de beperking namelijk op 2 en zou je theoretisch tijdens een opname en tegelijk kijken van dezelfde transponder er last van kunnen krijgen.
De enige satelliet waar je er last van zou kunnen ondervinden is op de Astra 19.2 oost, daar zitten op sommige transponders meer dan 4 kanalen, die je eventueel tegelijk kunt opnemen.
Komt die situatie niet voor is het niet nodig om de rate limit waarden te gebruiken.