Re: Openpli update troubles topic #2101
Re: Openpli update troubles topic #2102
Re: Openpli update troubles topic #2103
Re: Openpli update troubles topic #2104
Posted 2 February 2013 - 17:31
action -> InfobarChannelSelection historyBack Traceback (most recent call last): File "/usr/lib/enigma2/python/Components/ActionMap.py", line 46, in action File "/usr/lib/enigma2/python/Screens/InfoBarGenerics.py", line 476, in historyBack File "/usr/lib/enigma2/python/Screens/ChannelSelection.py", line 1476, in historyBack ValueError: invalid null reference in method 'eServiceReference___ne__', argument 2 of type 'eServiceReference const &' (PyObject_CallObject(<bound method HelpableActionMap.action of <Components.ActionMap.HelpableActionMap instance at 0x1606260>>,('InfobarChannelSelection', 'historyBack')) failed) main thread is non-idle! display spinner!
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Re: Openpli update troubles topic #2105
Re: Openpli update troubles topic #2106
Re: Openpli update troubles topic #2107
Re: Openpli update troubles topic #2108
Re: Openpli update troubles topic #2109
Re: Openpli update troubles topic #2110
Re: Openpli update troubles topic #2111
Posted 3 February 2013 - 15:05
Edited by Loui (PD1LOI), 3 February 2013 - 15:05.
Re: Openpli update troubles topic #2112
Re: Openpli update troubles topic #2113
Re: Openpli update troubles topic #2114
Re: Openpli update troubles topic #2115
Re: Openpli update troubles topic #2116
Re: Openpli update troubles topic #2117
Posted 10 February 2013 - 16:45
Het blijkt maar weer eens, "zoveel hoofden zoveel zinnen". Ik ga ervan uit dat eea nog gefinetuned moet worden en / of een settings waar de gebruiker zelf kan aangeven wat hij wenst.Wel Jammer dat hij nu telkens vraagt om het verlaten van TimeShift.
Maar dat zal vermoedelijk pas na de feestelijkheden gebeuren schat ik zo in.
Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.
Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen.
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.
Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".
Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.
Re: Openpli update troubles topic #2118
Posted 10 February 2013 - 18:18
Ik gebruik het permanent timeshiften wat altijd goed werkt.
Sinds de update is het anders.
Als je naar de volgende zender wilt zappen krijg je telkens de vraag of je time shift wilt stoppen.
Ik zie nu ook allemaal stukjes programma op de HDD verschijnen alszijnde echte stukjes opnamen.
Dat was voor de update niet.
Ik gebruik het programma Permanent timeshift, ik heb het eraf gehaald en het andere programma geinstalleerd die het ook kan dat heet auto time shift.
Dit programma werkt iets anders maar is instabiel en geeft crashes dus is ook niet geschikt.
Ik heb een VU solo 2 met de VTI software en ook het programma permanent timeshift in werking.
Daar treedt dit niet op dus het ligt niet aan de applicatie.
Wat is er aan het time shiften veranderd?
Andere vraag die me al een tijd stoort:
Opnemen is allemaal prima, echter als ik al hobbyist soms een andere image gebruik dan zijn de opnames niet zichtbaar als ik de knop video indruk en de opnames op HDD te zien krijg, ze zijn er echter wel daar een losse mediaplayer van die bewuste image ze kan laten zien.
Dit komt voor bij images van DreamMM, Oozoon, LTteam en NewNigma.
Geen idee wat er gebeurd als je met een andere image opnemens gaat maken.
Het lijkt erop dat PLI een eigen systeem gebruikt oid ? geen idee maar het is wel vervelend daar een andere image nu niet kan of ik moet de HDD kopieren.
Maarja een HDD kopieren waar 1,6TB aan opnames opstaat gaat me wat ver.
Edited by pinomans, 10 February 2013 - 18:20.
Re: Openpli update troubles topic #2119
Re: Openpli update troubles topic #2120
Posted 14 February 2013 - 16:36
Zowiezo heb je voor je CDS/TVV-kaartje genoeg aan CCcam
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Also tagged with one or more of these keywords: Algemeen
Merry-christmas-and-happy-new-yearStarted by Loui (PD1LOI), 21 Dec 2016 Algemeen |
|
|||
Beeld en geluid niet sync bij IPTVStarted by Loui (PD1LOI), 9 Feb 2015 Algemeen |
|
|||
Algemeen
Optibox Evo E3HD is daar al wat over bekent?Started by Loui (PD1LOI), 5 May 2014 Algemeen |
|
|||
Toch wel een gemis! :)Started by Meega, 8 Apr 2013 Algemeen |
|
|||
UP/DOWNLINK 2013 nummer 2 is uitStarted by hro, 26 Feb 2013 algemeen |
|
6 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users
-
Bing (1)