Jump to content


Photo

Anticardshare Canaldigitaal actief


  • Please log in to reply
122 replies to this topic

Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #21 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 00:45


En hoe zie ik welke kaart ik heb ?


Tunneled Nagra card = oranje/wit
Seca2 = groen/grijs.

Geen HD kanalen igv seca2 groen/grijs kaart!

De mijne is oranje/wit, dus kans op problemen.

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #22 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 11 January 2012 - 00:49

Ligt aan je softcam. CCcam is oud en vertrouwd maar ook de 2.3.0 versie heeft wat nukken. Hij update de card niet correct. Uiteindelijk kom je wel op I4A revisie maar ik lees uit de vele reacties dat I4A geen garantie is voor CHID-4 lock maar een voorwaarde. Ook als je kaart rev I4A heeft blijf voor zekerheid nog ff paar keer kaart in/uit halen want hierna komen nog weer extra emm's die iets met die 4 lock doen.

Met oscam heb ik dit issue in elk geval niet, die blijft emm's verwerken. CCcam stopt na 111 Global EMM's. Na card refresh doet hij dit weer voor volgende 111 G-EMM's.

@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #23 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 00:56

Hij update de card niet correct. Uiteindelijk kom je wel op I4A revisie maar ik lees uit de vele reacties dat I4A geen garantie is voor CHID-4 lock maar een voorwaarde. Ook als je kaart rev I4A heeft blijf voor zekerheid nog ff paar keer kaart in/uit halen want hierna komen nog weer extra emm's die iets met die 4 lock doen.

Wat je hier typt is ongetwijfeld waar, maar ik snap er niets van, helaas.

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #24 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 11 January 2012 - 00:59

Kaart komende dagen regelmatig bv om het uur er even in / uit doen is dan het advies :)

@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #25 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 01:00

Kaart komende dagen regelmatig bv om het uur er even in / uit doen is dan het advies :)

Poe, ik vrees dat niemand dat gaat doen ... als ik eenmaal op de bank hang, dan zit er weinig beweging meer in hoor.

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #26 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 11 January 2012 - 01:03

Blijf dan lekker in je bank hangen en geniet van het stemmig zwart ;)

@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #27 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 01:04

Hehehehehe ;-)

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #28 Jeroensky

  • Senior Member
  • 2,177 posts

+12
Neutral

Posted 11 January 2012 - 01:16

Kaart komende dagen regelmatig bv om het uur er even in / uit doen is dan het advies :)

Bij CCcam wel, bij OScam niet nodig.

Dreambox Dm8000 with all hardware addons donated to OpenPli. No interests anymore in policy of CanalDigitaal / M7 group and now-a-days channel encryption (like CI+ / HD+).

Good luck Enigma2 / OpenPli, it was fun with Sky Movies and so on, collected a nice collection of movies. Now back to basic boring lineair TV with KPN iTV (VDSL2 pair bonding 219 / 63 Mbps).

The VDSL pair bonding is excellent for... torrents to NAS in higher quality then HDTV (Like Dolby-TrueHD or DTS-Master-Audio soundquality ) :D


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #29 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 01:17

Kan ik dan gewoon OScam installeren en mijn kaart gaat werken, of moet ik e.e.a. configureren ?

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #30 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 01:28

Even een test gedaan.
3 zenders opnemen en lekker zappen, en ja hoor, alles op zwart en niets meer te zien.

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #31 Black Tiger

  • Senior Member
  • 317 posts

+6
Neutral

Posted 11 January 2012 - 01:29

Ja, met 3 opnames en 1 zappen, zit je regelmatig aan 4 ecm's, gaat de kaart niet leuk vinden inderdaad. :)

Overigens met de zwarte seca2 kaart, ook geen HD kanalen.
Ohja, en niet vergeten dat seca2 niet met CCcam 2.3.0 wenst te werken.

Edited by Black Tiger, 11 January 2012 - 01:31.

Greetings, Black Tiger

Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #32 Gman2oo6

  • Senior Member
  • 335 posts

+4
Neutral

Posted 11 January 2012 - 03:06

Kaart komende dagen regelmatig bv om het uur er even in / uit doen is dan het advies :)



En hoelang moet ik dat blijven doen ?
Reeds 18 keer opnieuw opgestart maar die klere ECM'S blijven komen tot 111 en dan stopt ie
Kaart is al lang op I4A
en ik heb nog steeds de beperking van 2 chids
( vu-duo laatste Pli erop en de Cccam 2.30 alles open )

Happy with my (sec) ET9500 ET10000 and PLI 8.1

I'm honorary banned member at sat4all :-)


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #33 Schats

  • Senior Member
  • 418 posts

0
Neutral

Posted 11 January 2012 - 07:13

Luitjes,

Ik volg dit topic en heb een vraagje.

Ik heb de 14A op mijn kaartje staan en heb 2 boxen (DUO tuner) als ik 1 box gebruik gelijktijdig opnemen en andere zender kijken, gebruik ik dan 2 van de 4 clients of is dit nog steeds 1 client die ik dan gebruik?

Je kan toch maximaal 4 clients aansluiten op 1 kaart?

Alvast bedankt voor jullie reactie.
VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #34 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 11 January 2012 - 08:48

Het woord "client" is in dit verband een ongelukkige. Als de kaart ECM's moet leveren voor 2 kanalen, dan zijn dit er 2 van de 4. Ongeacht of dat komt door kijken, opnemen, streamen of sharen...

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #35 Henksat

  • Senior Member
  • 14,843 posts

+50
Good

Posted 11 January 2012 - 08:54

Het woord cliënt wordt inderdaad door CDS verkeerd gebruikt, men bedoelt echt 4 zenders zoals WanWizard terecht opmerkt.
CDS gaat teveel uit van hun eigen ontvangers, want die hebben geen dubbele tuners, en snel zappen kunnen ze al helemaal niet.

Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #36 adri

  • Senior Member
  • 372 posts

+5
Neutral

Posted 11 January 2012 - 10:13

Ligt aan je softcam. CCcam is oud en vertrouwd maar ook de 2.3.0 versie heeft wat nukken. Hij update de card niet correct. Uiteindelijk kom je wel op I4A revisie maar ik lees uit de vele reacties dat I4A geen garantie is voor CHID-4 lock maar een voorwaarde. Ook als je kaart rev I4A heeft blijf voor zekerheid nog ff paar keer kaart in/uit halen want hierna komen nog weer extra emm's die iets met die 4 lock doen.

Met oscam heb ik dit issue in elk geval niet, die blijft emm's verwerken. CCcam stopt na 111 Global EMM's. Na card refresh doet hij dit weer voor volgende 111 G-EMM's.

Oscam stop sinds gister ook na 111 ecm's, afhankelijk van hoe je 'emmcache' geconfigureerd hebt.
De standaard configuratie bij PLI is 'emmcache=1,3,15', dus elke emm wordt 3 keer herhaald en daarna altijd overgeslagen.
Op deze manier stopt de emm stroom na 333 emm's.

Adri.

Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #37 Gman2oo6

  • Senior Member
  • 335 posts

+4
Neutral

Posted 11 January 2012 - 10:50

Hmm quote van satforum

De hier beschreven problemen duiden op het overschrijden van de toegestane aantal shares.
Dan gaat de kaart op zwart.
Zonder netwerkkabel gedurende een uur naar een zender uit het CanalDigitaal aanbod
zorgt er dan weer voor dat er maximaal 4 streams gedecodeerd kunnen worden.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal


Vreemd allemaal hoor dus ze kunnen ook nog eens zien of je een netwerkkabel hebt ingestoken ?
en draadloos dan ?
Ow en ben er nooit overheen geweest 1 opname 1 kijken en zap klaar zwart
onderhand al 1998 EMC'S gehad maar blijft zo doen

Happy with my (sec) ET9500 ET10000 and PLI 8.1

I'm honorary banned member at sat4all :-)


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #38 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 10:54


Kaart komende dagen regelmatig bv om het uur er even in / uit doen is dan het advies :)

Poe, ik vrees dat niemand dat gaat doen ... als ik eenmaal op de bank hang, dan zit er weinig beweging meer in hoor.

Waarom is dat nou weer een reden voor een negatieve score ?
Is dit een kleuterschool ofzo ?
Het is hier toch geen sat4all ?

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #39 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,123 posts

+685
Excellent

Posted 11 January 2012 - 10:57

Volgens mij wordt dit bedoeld hier...

Als je je kaart een uur lang maar 1 zender laat decoderen (geen opnames, gewoon 60 minuten lang de ontvanger op 1 zender laten staan) dan wordt er iets in de kaart gereset en dan pas vanaf dan werken die 4 streams per kaart...

Tenminste dat begrijp ik hier uit?????

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #40 mrbeam

  • Senior Member
  • 300 posts

+6
Neutral

Posted 11 January 2012 - 10:59

Met oscam heb ik dit issue in elk geval niet, die blijft emm's verwerken. CCcam stopt na 111 Global EMM's. Na card refresh doet hij dit weer voor volgende 111 G-EMM's.

Hier komen er nu 124 na een reset.
handled 90(89) ecms and 124(124)

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x FBC, DVB-T2, DVB-C USB), Octagon SF4008 (dual DVB-S2, DVB-T2 & DVB-C USB), Mutant HD51 (DVB-S2 & DVB-T2), TBS6920 & TBS6925



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users