Jump to content


Photo

Anticardshare Canaldigitaal actief


  • Please log in to reply
122 replies to this topic

Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #41 monicaneyra

  • Senior Member
  • 108 posts

+3
Neutral

Posted 11 January 2012 - 12:12

Kan ik uit deze topic opmaken dat met de oude Seca2 kaarten het maximaal 4 shares niet van toepassing is, helaas share je dan geen HD?

Edited by monicaneyra, 11 January 2012 - 12:13.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #42 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 12:26

Maakt het in deze nog uit of je cccam of oscam gebruikt ?
Mij maakt het niet uit dat ik niet boven de 4 uit kom, maar dat de kaart op zwart gaat, dat is niet handig, zeker niet als je aan het opnemen bent.
Wat is wijsheid ?

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #43 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 11 January 2012 - 12:47

Wat adri meldt is mij sinds gisteren ook opgevallen.
Anyways, het lijkt erop dat de kaart ondanks de I4A revisie pas zijn CHID-4 lock activeert als hij langere tijd 1 ecm te verwerken heeft gehad.
Wellicht een extra maatregel om payservers te dwarsbomen. Je trekt daar liever geen kaart uit de kaartenbak.
Wat je zou kunnen doen is het in een tuner plaatsen, daar rtl4 op activeren en alle andere activiteit even te blocken (netwerkkabel eruit / geen opnames)
Daarna zou het 4 kanalen + zap burst verhaal moeten werken.

@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #44 SatMann

  • Senior Member
  • 438 posts

+20
Neutral

Posted 11 January 2012 - 13:38

Voor de cccamers onder ons verander maar je limit van 4 10 naar 3 10 en je zal tijdens het zappen niet op zwart komen. Maat van mij met 4 10 en snel zappen aan terwijl 3 boxen aan staat = zwart het naar 3 brengen lost bij hem veel op, kzou zeggen test het ook even want de ene zegt sus en de andere zo :-)

Op oscam met ratelimit op 3 nooit zwart beeld ook niet tijdens het snel zappen,opnemen...

Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #45 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 16:22

Voor de cccamers onder ons verander maar je limit van 4 10 naar 3 10 en je zal tijdens het zappen niet op zwart komen. Maat van mij met 4 10 en snel zappen aan terwijl 3 boxen aan staat = zwart het naar 3 brengen lost bij hem veel op, kzou zeggen test het ook even want de ene zegt sus en de andere zo :-)

Kun je AUB aangeven hoe je dat doet ?

Op oscam met ratelimit op 3 nooit zwart beeld ook niet tijdens het snel zappen,opnemen...

Gaat de kaart direct werken als je oscam installeert, net zoals dat bij cccam het geval is ?

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #46 christophecvr

  • Senior Member
  • 3,131 posts

+140
Excellent

Posted 11 January 2012 - 16:34

Volgens mij wordt dit bedoeld hier...

Als je je kaart een uur lang maar 1 zender laat decoderen (geen opnames, gewoon 60 minuten lang de ontvanger op 1 zender laten staan) dan wordt er iets in de kaart gereset en dan pas vanaf dan werken die 4 streams per kaart...

Tenminste dat begrijp ik hier uit?????


Bij mijn kaart tv vl . dient de kaart een (+- twintig minuten in officiele ci cam te zitten en dan terug ok. (zelfde voor telesat)

Door rate beperking in te voeren max 3 ecm in een seconde geen problemen meer.
Met twee decoders opnemen en zappen (dus reeds vier kanalen.)

Dan met men oude kijken op ander kanaal (dus 5 verschillende kanalen). geen probleem. ecm times lopen wel op naar 1.xxx maar blijft werken zonder hickup.

Zet ik 4 ecm sec dan treed de kaart af en toe in anti sharing mode en moet ik de resetten in off module (is tussen 10 max 20 minuten)

Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #47 christophecvr

  • Senior Member
  • 3,131 posts

+140
Excellent

Posted 11 January 2012 - 16:39

configs ervoor

oscam.server (bij server)

[reader]

ratelimitecm = 3
ratelimitseconds = 1

oscam.conf (bij client)

[global]

clienttimeout = 9800
lb_reopen_seconds = 3
lb_retrylimit = 2500

Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #48 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 11 January 2012 - 16:44

cooldown 50,1200

50 seconden onbeperkt, daarna 1200 seconden max 4 ecm's per 10 seconden, daarna weer onbeperkt... testen waard.

Zit hier met een single tuner dus testen gaat helaas niet (!)

@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #49 SatMann

  • Senior Member
  • 438 posts

+20
Neutral

Posted 11 January 2012 - 16:52

Voor de cccamers onder ons verander maar je limit van 4 10 naar 3 10 en je zal tijdens het zappen niet op zwart komen. Maat van mij met 4 10 en snel zappen aan terwijl 3 boxen aan staat = zwart het naar 3 brengen lost bij hem veel op, kzou zeggen test het ook even want de ene zegt sus en de andere zo :-)
Kun je AUB aangeven hoe je dat doet ?


in cccam.cfg kijken achter deze regel en dat zo zetten :
SID LIMIT: /dev/sci0 3 1

Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #50 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 17:09

in cccam.cfg kijken achter deze regel en dat zo zetten :
SID LIMIT: /dev/sci0 3 1

Dank, vanavond ff kijken.

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #51 aardbei

  • Senior Member
  • 199 posts

+8
Neutral

Posted 11 January 2012 - 17:14

Gaat de kaart direct werken als je oscam installeert, net zoals dat bij cccam het geval is ?


daar heeft Satmann zeer recent de vingers voor blauw getypt ;) , stukje leesvoer:

http://openpli.org/f...iles-inclusief/
1 x DM800 OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
2 x DM600 OpenPli latest
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #52 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 17:17


Gaat de kaart direct werken als je oscam installeert, net zoals dat bij cccam het geval is ?


daar heeft Satmann zeer recent de vingers voor blauw getypt ;) , stukje leesvoer:

http://openpli.org/f...iles-inclusief/

Okay dan, ik heb weer wat te doen :-)
Thnx.

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #53 _HarmeN

  • Senior Member
  • 765 posts

+4
Neutral

Posted 11 January 2012 - 22:24

Is het nu wel of niet verstandig om de nieuwste cccam te gebruiken? Ik lees hier en daar dat cd met je mee zou kunnen kijken en dat cd zelfs achter de ontwikkeling zou zitten van deze nieuwe cccam. Er zouden diverse backdoors in zitten?

Vu+ Ultimo 4K (OpenPLI-9.0) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

Vu+ Ultimo 4K (OpenPLI-9.0) :: 1x DVB-C FBC + 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

 


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #54 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 22:26

Is het nu wel of niet verstandig om de nieuwste cccam te gebruiken? Ik lees hier en daar dat cd met je mee zou kunnen kijken en dat cd zelfs achter de ontwikkeling zou zitten van deze nieuwe cccam. Er zouden diverse backdoors in zitten?

Je schotel ontvangt alleen, dus via die weg kunnen ze niet binnen komen.
Je box hoeft het internet niet op te gaan, omdat we hier allemaal niet over wan sharen, dus kan ook niemand via die weg binnen komen.

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #55 _HarmeN

  • Senior Member
  • 765 posts

+4
Neutral

Posted 11 January 2012 - 22:29

Mooizo, laat ik die er mooi opstaan :) Mn box gaat wel het internet op ik wil namelijk mn opnames bijv via mn telefoon in kunnen stellen :)

Vu+ Ultimo 4K (OpenPLI-9.0) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

Vu+ Ultimo 4K (OpenPLI-9.0) :: 1x DVB-C FBC + 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

 


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #56 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 22:30

Mooizo, laat ik die er mooi opstaan :) Mn box gaat wel het internet op ik wil namelijk mn opnames bijv via mn telefoon in kunnen stellen :)

Dan bestaat in theorie de kans dat er een trojan in de cccam zit die informatie doorspeelt aan derden.
Theorie he, ik zeg niet dat dat ook zo is.

Edited by SnijdeA, 11 January 2012 - 22:30.

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #57 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 11 January 2012 - 23:24

Ik neem die backdoor mogelijkheid inmiddels serieus. Op een ander forum meldde al iemand die icm CCcam 2.3.0 zijn kaart uitgeschakelt heeft gekregen door canaldigitaal.
Servicedesk gaf aan dat zijn kaart gedeeld werd via een backdoor in CCcam 2.3.0.

Waarom staat die versie hier bv niet bij:

http://www.cccamforu...Emus/CCCam Raw/

Ik gebruik CCcam zelf niet meer maar ik zou het jammer vinden dat anderen hier op zeker moment ook hun kaarten uitgeschakelt krijgen.
Waarom risico nemen als er zoveel andere goed werkende softcams te gebruiken zijn?

@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #58 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 23:26

Ik gebruik CCcam zelf niet meer maar ik zou het jammer vinden dat anderen hier op zeker moment ook hun kaarten uitgeschakelt krijgen.
Waarom risico nemen als er zoveel andere goed werkende softcams te gebruiken zijn?

Ik denk dat de uitleg / kennis voor andere softcams ontbreekt.
Ik weet nog steeds niet of het genoeg is om zomaar een andere cam te installeren of dat ik nog wat moet configureren (moet de uitleg van satmann nog lezen).

Edited by SnijdeA, 11 January 2012 - 23:28.

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #59 SnijdeA

  • Senior Member
  • 1,197 posts

+1
Neutral

Posted 11 January 2012 - 23:39


Voor de cccamers onder ons verander maar je limit van 4 10 naar 3 10 en je zal tijdens het zappen niet op zwart komen. Maat van mij met 4 10 en snel zappen aan terwijl 3 boxen aan staat = zwart het naar 3 brengen lost bij hem veel op, kzou zeggen test het ook even want de ene zegt sus en de andere zo :-)
Kun je AUB aangeven hoe je dat doet ?


in cccam.cfg kijken achter deze regel en dat zo zetten :
SID LIMIT: /dev/sci0 3 1

Ik lees nu dat "SID LIMIT" alleen kan in cccam 2.3.0 en die zit nog niet in de Pli feed.
Misschien niet zonder reden ... ik wacht nog even.

Regards,
SnijdeA.

VU+ Duo 4K SE

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.


Re: Anticardshare Canaldigitaal actief #60 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,614 posts

+1,739
Excellent

Posted 12 January 2012 - 00:25

Die zit wel degelijk in de feed. Sterker nog, 't is de default, dus als je 'm niet in de download lijst ziet staan, is dan omdat je 'm al geinstalleerd hebt staan.

Kijk eens naar http://<ip-van-je-box>:16001, dan zie je de versie die draait...

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users