Waarschijnlijk heb je een kanalenlijst via de feeds geïnstalleerd en nadien jouw voorkeuren aangepast.
Na een flash worden de door jou gesorteerde lijsten terug gezet maar 'ziet' de backup ook dat er een kanalenlijst vanuit de feeds geïnstalleerd was en overschrijft zo jouw aanpassingen.
Het beste in dat geval is, de lijsten installeren, naar de pc halen, kanalenlijst op de box deïnstalleren en de aangepaste lijst vanaf de pc weer terug te zetten.
swap is in te stellen met de swap manager, voor zover ik me kan herinneren een losse plugin welke je vanuit de feeds kunt installeren.
Ik had inderdaad een zenderlijst geinstalleerd via de feed. Wat ik vreemd vind is dat alleen de volgorde veranderd en dat verwijderde mappen weg blijven en de inhoud van veranderde bouquets ook behouden blijft.
Ik heb de Hans-19e-23e-28e. Op zich een mooie lijst maar alles staat door elkaar. Je hebt bouquets die met LN beginnen, Streams en nog op land en genre. Vreemd dat dat niet op volgorde of op alfabet staat.
Ik heb de post gelezen over hoe je de lijst wel gewijzigd mee kunt nemen in de backup. Wat is nu nog een geschikt programma om de lijst op de pc te bewerken?
De swap manager was niet meer aanwezig. Ik denk dat die niet in de backup zat. Ik heb de plugin weer geinstalleerd. wat is een ideale grote? Ik heb het nu op 256 MB staan. En wat doet de optie enable swap at startup?
Ik ben nog even met de auto language selection bezig geweest maar het blijft fout gaan. Bij Engelse zenders zoals E4 en More4 blijf Visually impaired commentary standaard actief en niet English. Als ik het handmatig verzet dan blijft het daarna goed staan. Maar na een flash is dat dus weer weg.
Dan nog iets wat mij opviel bij het flashen vanaf de pc. Het was eerst toch mogelijk om aan te vinken dat na het uploaden de reboot automatisch zou gaan? Nu moet ik zelf op reboot drukken.
Edited by tajvdz, 17 February 2024 - 00:12.