Jump to content


Photo

Telenet CI+ module werkt niet meer na update OpenPLi 9.0

qviart CI+ Telenet

  • Please log in to reply
43 replies to this topic

Re: Telenet CI+ module werkt niet meer na update OpenPLi 9.0 #41 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,501 posts

+114
Excellent

Posted 31 August 2024 - 12:23

Uitvallen op een Enigma2, maar wel nog werken op een ander toestel?

Ja precies. Er zijn er op het forum al meerdere geweest met dit fenomeen. Op het VTi forum zelfs hetzelfde met de notoire UM02 Module. Toevalligerwijs óók een Nagra Module. Ik heb zelfs thuis zo'n 'defecte' Telenet CI module opgestuurd gekregen. In mijn Samsung TV wordt hij herkend, in de Enigma2 box niet. Zelfs op meerdere boxen geprobeerd. Ook op een Technisat S5 die nota bene CI+ gecertificeerd is.. De Module wordt ook best heet... Boze tongen beweren dat er iets in de Module zit wat op certificatie test. Echter nooit hard bewezen
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Telenet CI+ module werkt niet meer na update OpenPLi 9.0 #42 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 69,845 posts

+1,780
Excellent

Posted 31 August 2024 - 12:45

Boze tongen beweren dat er iets in de Module zit wat op certificatie test.

 

Dat lijkt me stug, boxen met een CI+ helper of CI+ certicaten hebben geldige certificaten, dus op basis daarvan kan een module niks ondernemen.

 

Het zou hooguit kunnen dat het certificaat in de module geblacklist is, maar dan zou de module het nooit moeten doen, en niet eerst een tijdje wel...
 


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Telenet CI+ module werkt niet meer na update OpenPLi 9.0 #43 tonskidutch

  • Senior Member
  • 171 posts

+2
Neutral

Posted 31 August 2024 - 14:31

Als er een telenet kaart in de CI-Cam zit die men ook in 'n kaartslot zou kunnen managen, kan dat misschien een oplossing zijn.

Unpairing heb ik niet veel verstand van maar het schijnt mogelijk te zijn.


koude thee is lekkerder dan koude koffie

Re: Telenet CI+ module werkt niet meer na update OpenPLi 9.0 #44 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,501 posts

+114
Excellent

Posted 31 August 2024 - 15:13

Natuurlijk is dat mogelijk. Mits je beschikt over de noodzakelijke Nagra Keys. Voor Nagra CAK7 zijn dat er wel een paar..
Met één been in het graf..... Helaas



2 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users


    Bing (1)