@Ni_hao: Thanks, ga ik zeker even testen en genoemde waarden vergelijken. Heb geen fallbackreaders, dis ga eens testen met verschillende (korter) timeouts.
Een ander verschijnsel binnen het Oscam traject is een minpuntje t.o.v. CCcam. Ik heb een klein Oscam//NSLU-servertje met 2 kaarten draaien voor 3x VU+Duo's welke binnenshuis in gebruik. De VU+Duo's voorzien van OpenPli 3.0 en Oscam.
Echter, verlaat ik een VU+Duo met kijken en vergeet de VU+Duo op standby te zetten (dus Vu blijft aanstaan op laatst gekeken kanaal)
staat de volgende dag diezelfde VU op zwart omdat mijn NSLU-servertje iedere nacht een script draait om te herstarten/reset.
M.a.w. indien de Oscam ondersteuning vanuit het Servertje tijdelijk wegvalt, komt het betreffende kanaal niet meer terug met beeld.
Je moet dan eerst naar een ander kanaal om de "vraag" aan het Oscam-Servertje te starten.
Wat zie ik over het hoofd en/of welke richting kan ik zoeken voor de oplossing ?
Ter info, indien CCcam wordt gebruikt als client binnen dezelfde opstelling komt het beeld altijd direct terug. (CCcam blijft wel altijd "kijken" )
Edited by HPPli, 19 August 2012 - 23:46.