Dat bedoel ik precies met het niet consistent zijn van de meldingen.Ik heb juist geen last van vastlopers met Cccam 2.3.0.
En daarom heeft het ook zo lang geduurd voordat ik naar CCcam 2.1 ben teruggegaan.
Posted 12 February 2012 - 11:14
Het is ook niet een echte 'crash', althans niet wat wij normaal onder crash verstaan (E2 crash, met crashreport en E2 herstart). De box gaat simpelweg 'dood'. Ik heb het ook niet in een kernel log kunnen vangen.Je begrijpt me verkeerd. Het is niet CCcam die de vastlopers veroorzaakt. Een "userspace" programma mag onder linux nooit een heel apparaat kunnen laten crashen....
Posted 12 February 2012 - 11:18
.....Als iemand een Oscam configuratie kan aanleveren voor een VU+ Duo voor uitsluitend 1 receiver dus geen shares of keys, geschikt voor het Basis-HD pakket van CD die probleemloos werkt wil ik het wel proberen over een aantal dagen, of zoveel eerder zodra de vastlopers zich weer voordoen op de 9-1 image met CCcam 2.3.0.
Daar houdt ik mij ook voor aanbevolen (seca2).Voor een minimale oscam-config moet je even melden of je een seca2 of nagra kaartje hebt.
Posted 12 February 2012 - 11:19
Dat is een enigma crash. Ik heb het over een crash als in "box doet niks meer" oftewel de linux kernel draait niet meer. En dat kan veroorzaakt worden door een bug in een driver, niet door een programma zoals cccam.Het is ook niet een echte 'crash', althans niet wat wij normaal onder crash verstaan (E2 crash, met crashreport en E2 herstart). De box gaat simpelweg 'dood'. Ik heb het ook niet in een kernel log kunnen vangen.
Je begrijpt me verkeerd. Het is niet CCcam die de vastlopers veroorzaakt. Een "userspace" programma mag onder linux nooit een heel apparaat kunnen laten crashen....
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Posted 12 February 2012 - 11:21
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Posted 12 February 2012 - 11:22
Yep, en jij moet dan dus de whitelist voor nagra ("seca3") hebben, die is ook net een paar keer langsgekomen.Volgens mij is een Oranje kaart geschikt voor HD toch een Nagra kaartje, zo ja heb ik een Nagra kaartje (die van de laatste kaartwissel)
Posted 12 February 2012 - 11:22
Ik denk ook niet dat het per se aan CCcam ligt, wellicht wel aan een combinatie van aanroepen van de driver, zetten van filters op de demuxers etc.Ik heb het al eens eerder aangegeven: heb een aantal dagen met Hypercam gedraaid en had daarmee dezelfde problemen
Daarom zie ik de relatie met CCcam niet persé.
Posted 12 February 2012 - 11:25
Posted 12 February 2012 - 11:29
Ik kom er toch maar weer even op terug omdat niemand er nog nooit op gereageerd heeft maar na de update van 21 januari liep de Hypercam 2.15 niet meer en gaf een error: Segmentation violation.
Nu weet ik absoluut niet of het er iets mee te maken kan hebben maar het tegendeel heb ik ook nog niet gehoord dus als er iemand iets over kan zeggen, graag.
Posted 12 February 2012 - 12:10
Posted 12 February 2012 - 12:11
dat is gekomen omdat we de volgorde van wat capmt descriptors hebben omgedraaid, omdat oscam er anders niet goed mee om ging.
Blijkbaar breekt dat juist hypercam weer.
het is kiezen tussen twee kwaden, en er zijn meer oscam gebruikers dan hypercam gebruikers, dus laten we het liever zoals het nu is.
Wachten tot de makers van oscam en hypercam de capmt wat netter gaan parsen.
Posted 12 February 2012 - 12:14
Posted 12 February 2012 - 13:39
Yep, en jij moet dan dus de whitelist voor nagra ("seca3") hebben, die is ook net een paar keer langsgekomen.
Posted 12 February 2012 - 13:44
0 members, 17 guests, 0 anonymous users