Probleem zit hem natuurlijk in het over de jaren sterk gewijzigd gebruikspatroon, iets dat de providers niet (willen) zien, en content aanbieders en hun adverteerders verafschuwen.
Net als met audio (Radio) is er gewoon steeds minder behoefte aan TV kijken op het moment dat het wordt uitgezonden. Je wilt gewoon kunnen kijken wanneer het je uit komt, en dat zie je ook aan de opkomst van services als Uitzending gemist, BBC iPlayer, etc, en al tijden aan hardware zoals de Tivo (en op onze boxen de autotimer).
Dat is rampzalig voor de advertentie markt, want die bereiken dan niemand meer. Waardoor de prijzen van de contentaanbieders omhoog gaan, waar de provider dan weer niet blij mee is. En daarom wordt closed hardware en de CI zo vreselijk gepusht, het zijn de laatste stuiptrekkingen van de TV dinosaurussen.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.