Nou naar het rond speuren op het net lijkt er wel een VLOEK op de eerste lichting VU Duo's te rusten !!
Vandaag niks vermoedend tv aan het kijken en ineens out of the blue een reboot !!
Raar fenomeen en nog niet eerder gezien op mijn VU maar goed hij boot dus opnieuw op niks aan de hand denk ik
We hebben weer beeld maar..... Ja hoor 10 sec en hup weer een reboot ??? en dit bleef de VU herhalen !!
Nou geen probleem effe de knop om achter en het zal wel goed zijn ...helaas niks is minder waar
Daar stond ie dan alleen de rode led branden en niks op het scherm en ook geen fan wat draaide HDD hoorde je wel
Ok dan even open maken HDD los gooien en kijken wat hij dan doet .....Niks NADA NOP
En nu zit ik dus met een box van 2 jaar en 1 maand en 3 dagen oud !!! ( mooi net buiten de garantie ....)
En wat schetst mijn verbazing ?? ik ben niet de enigste waarbij dit nu op het moment gebeurd !!!
op google zie je er zo al 5 alleen al in april ( op nl forums )
Maar goed ook daar zie ik geen oplossingen
iemand hier een idee ??
Zit nieuwste bootloader op en de laatste img van 3 dagen terug
Al zou ik willen updaten dat gaat niet daar er NIKS gebeurd !! ( schrem blijft zwart en alleen led brand !! )
En anders hup de prullenbak in en een andere ( betrouwbare ) wat niet na precies 2 jaar defect gaat kopen
Edited by Gman2oo6, 30 April 2012 - 23:38.